Onko napsulaisissa hirvimiehiä jotka rientävät metsälle tänään? Jaa menneet jo ovat varmaankin.

Avainsanat: hirvestys alkaa tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 10:35

Olin joskus hirven metsästys aikaan entistä MINIäni paimentamassa ts huollossa kun nuoremmat miehet oli rallikisassa mukana.
Tuli tietä pitkin kartano volvo ja pysähtyi kohdalleni, sisällä oli punaliivisiä miehiä joilla pitkäpiippuisia muka.
Kysyivät oletko passissa? "Niinkin voi sanoa".
Onko ajo käynnissä; "Kuuluu olevan kun minin haukku kuuluu tuolta metsästä", ja höristin korvaani.
Onko tullut kaatoa; "Minä joutuisin hommiin jos sellainen tulisi. Pojat tykkää vain ajaa".
Per..le tämä on niitä rallimiehiä ja lähtivät.
Mielestäni vastaukseni osuivat kysymyksiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 08:43

Tämän osakeyhtiön hallitus lähtee 17.10.:ttä hirvimetsälle. Silloin hänen seuransa aloittaa kantturajahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 09:20

Harva kai aloittaa heti tänään. Suurin osa odottaa, että ensimmäiset kunnon pakkaset ovat olleet ja hirvikärpäset kuolleet ja että puut ovat pudottaneet lehtensä, jotta näkyvyys on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 10:14

En metsästä muuta kuin kameralla.Liian lämmin on metsästyspuuhaan,luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 11:58

No,ei ainakaan täältä käsin,tuskin haluaisinkaan metsään rämpimään punainen liivi ja lippis päässä pitkin pusikoita?Pääsen tosin tänään hirvipaistille,mutta taitaa olla viimevuoden satoa eli vastaus kysymykseen olisis lyhyen kaavan mukaan:Melkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:50

Ei kyllä kiinnosta tippaakaan. Punalakkisia miehiä näytti tienvierellä olevan paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:27

Ei mikään muu kuin matkustelu tien päällä vaarallisempaa kun hirviä hätytetään ampumalla sit juoksentelevat tielle autojen eteen. En muutenkaan pidä itse metsästyksestä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:16

en, en pidä metsästyksestä.
Hyväksyn eläinten tapon vain jos se on tarpeellista ruuan kannalta, hirven tappaminen ei ole.pärjäisimme ilmankin.