Mitkä neljä tärkeää asiaa olivat neuvostomaatalouden suurimmat luonnonesteet aikoinaan? Ei tosikoille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 05:59

-Niitä on neljä: kevät, kesä, syksy jatalvi.

- KGB:lle oli tehty ilmianto papukaijasta, joka herjasi kielenkäytöllään neuvostovaltaa.
GeBistit saapuivat asunnolle tutkimaan asiaa.
- Onko teillä papukaijaa?
-On.
-Missä se on?
- Jääkaapissa.

Lähteet:
netti.nic.fi/~populus/polvits.html

Kysyjän kommentti

Kyllä ja ohjeet tulivat näiltä herroilta:

Lenin näytti miten voidaan hallita.
Stalin näytti miten ei pidä hallita.
Hrutsev näytti että jokainen tollo voi hallita.
Bresnev näytti, ettei jokainen tollo voi hallita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 07:44

Heh, heh nauraa hän. Hyvä juttu saa päivän alkamaan hymyillen, kiitos onttopohjaoy ja jumppis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 08:11

Jumppis vastasi oikein! Lisään vielä että ihmisluonto eli laiskuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 08:41

Kaikki nuo mitkä jumppis luetteli ja vielä lisänä laiskuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 09:23

Nixon ja Brezhnev tapasivat. Nixon kertoi, että meillä USAssa on niin isot pellot, että maanviljelijällä menee monta päivää kiertää ne traktorilla. Brezhnev vastasi, että on meilläkin sellaisia traktoreita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 17:18

Ei ollut koneita joilla kyntää peltoja, eikä siemenviljaa jota kylvää pelloille. Ei nämä nyt olleet luonnon esteitä, mutta jonkinlaisia esteitä nämäkin.