Mitä mieltä olette Facebookin vastauksista...

...ja keskusteluista joku voi kirjoittaa vaikka kaksi saa, esim. "juon nyt kahvia". "Huomenna hirvimetsälle". "No mene". "Heräsin 7.45". Mitä näillä mitään sanomattomilla kirjoituksilla on järjeä? Yksi totisia kirjoituksia nykyään ihmisillä.

Lisätty: 25.09.2009 - 20:35

Joku voi kirjoittaa sinne. ESIM. "Minua ottaa pattiin". "Rankka päivä töissä", Tämmöisiä kirjoituksia noi 85 %. Onhan siellä postilaatikko johon voi kirjoittaa enemmän määrätylle ihmiselle.

Lisätty: 25.09.2009 - 20:40

Minä kirjoitin Facebookiin että töissä kaatui tiilisenä kun poistin saunan oven karmeja, kyllä sinne yksi vastasi sanoilla "minä tykkään tästä". Eihän tuommoinen keskustelu minnekkään johda, pitää päätä raapia vastaajan puolesta.

Lisätty: 25.09.2009 - 20:44

Eräs kyseli "Mitähän tekisi", tiedän että hänellä on pieniä lapsia, kyllä niitten kanssa aina puuhaa riittää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 20:27

En minäkään niitä tajunnut, joten läksin läpyttämään koko facebookista. Tyhjän saa pyytämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 20:30

Kerro lisää miumaumukko henkevistä ja vireistä FBn keskusteluista,onko se tommosta se feisbuukkaaminen...

Lisätty: 25.09.2009 - 20:39

Aivan Ida,mutta FBssä näköjään "kerrotaan"tekemisiään,Napsussa vastaillaan parhaan tiedon mukaan.
Tietysti vastauksia joka lähtöön kuten ei,en ole,kyl...yms.Onko nälkä?-On./Syön iltapalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 20:34

Ihan vastaaviahan täälläkin on. Juu, kyllä, ei, olen jne. Olisi kohteliasta edes muutamalla sanalla vastata, ellei sitten kysymys vaadi yhden sanan vastausta. Mutta sittenkin. Minun olisi pitänyt nyt vastata: olen mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 21:10

Hömppää se on mutta pidän yhtettä jonkin verran fb:n kautta aikuisiin lapsiini.Ei sinne kyllä voi tai kannata asiaa kirjoittaa vaan jotain tsoukkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:04

Joo en minäkään siellä jaksa kauaa olla kun on niin tyhmiä vastailuja. joskus ajan kulus poikkkean kuulemaan omien lapsina viestejä kun niitä näkee muuten harvemmin nykyään täällä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:16

En ole edes käynnyt katsomassa vatauksia..niin en osaa sanoa mielipidettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:41

hyvin lyhyen alkukatsastuksen jälkeen totesin etten kaipaa FB:tä (eikä FB minua)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:55

Eipä ole tullut käytyä kyseisillä sivuilla,en ole tainnut menettää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:55

Verrattuna suomi24 palstaan ni kyl facebookis on hieman järkevämpiä vastauksia. Suomi24 palastal suorastaan haukutaan toisia,ihmisiä joita ei edes tunne. Kyl mie mielummi otan vastaan hieman tyhmemmän kommentin ku haukkumista. Oon iteki tos facebookis muutaman kerra kirjottanu mut ei tuu mitää kommenttia (tosin seki parempi ku haukkumine) ni enpä viitsi enää kirjottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 23:23

jotkut tykkää, toiset ei. niin se asia vaan on.
minä kirjoitan aina silloin tällöin...jos ihmisiä kiinnostaa ne kommentoi tai tykkää...ja jos ei heitä innosta se tietty juttu ni sitten ei he hiirellä klikkaile tahi kommentoi...fb on kesyä twitteriin verrattuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 23:58

en tiedä koska en käytä naamakirjaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:21

Vähän turhia juttuja porukka yleensä laittelee, esm työviikkonsa jokaisena aamuna "töihin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 07:49

Totta puhutte. En ole vuoteen enää lukenut Suomi 24- keskustelupalstaa koska siellä todellakin haukutaan, mollataan, valehdellaan yms. Facebookissa en ole käynyt, kun olen muuten nähnyt siellä olevien mielipiteiden tason. Typerämpää kanavaa ei voi olla, mutta kai se on nuorille tarpeellinen. Mulla vääntää nyt mahasta..meenkö vessaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:14

Samanlaisia vastauksia täällä on monella, "vähän turhia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:23

älkää immeiset haukku fb minä niin koukussa sinne .. välillä oikein kiire , kun cattaillaan ja hyviä nauruja saa nauraa päivittäin, no saa täälläkin joskus .... mutta se naamakirja jakaa ihmiset tykkääviin tai inhokkeihin.. ei kaikkien tarvii tykätä kaikista asioista , ei edes täälä ... annetaan vaan jokaisen pitää omat mieltymyksensä ... en ainakaan minä tuomitse ja onneksi tämäkin on vapaaehtoista , kuin naamakirjakin....mutta itse ainakin 100% koukussa siihen , kuin tähänkin... :)