Mitä sinulle tulee mieleen henkilöstä...
...kun esim. sanot että hyvää huomenta, mutta hän ei vastaa mitään. Minulla ainakin se pilaa päiväni. Kerran aamulla menin kauppaan niin sanoin myyjälle huomenta niin hän kysyi mitä, sanoin että huomenta, no kyllä se sitten aika vaikeasti tuli ulos myyjältä.
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Jos käyn jossain muualla kuin vakikaupassani, hämmästyttä kassalla kun kassanti alkaa laittaa tavaroita maksuun, edes vilkaisematta asiakasta. Stockall a myyjät tervehtivät aina, myös kassat, ja toivottavat hyvää päivänjatkoa. Siellä kaikki myyjät koulutetaan ja työhönotossa jo törpöt karsiutuvat.
Taloyhtiössämme kaikki tervehtivät toisiaan, poikkeus on eräs ulkomaalainen.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Sellainen tökkää heti välittömästi. Varsinkin jos kysymyksessä on palvelualan ihminen, omassa porukassa on jo tottunut ettei siihen aina vastata.
Ilmoita asiaton vastaus
Vaikea kuvitella sellaista tilannetta. Kyllä aina kaikki on vastanneet. Vaikea on vastata jos ei kuule tosiaankaan mitä toinen sanoo. Eikä minun päivääni pystyisi tuollainen pilaamaan. Odotan että ehkä jo seuraava vastaa jolle sen sanon.
Ilmoita asiaton vastaus
Jotta ollahan Suomessa...ikävä kyllä,tulin just erilaisesta kulttuurista,missä ollaan kohteliaita toisiaan kohtaan;sehän ei maksa mitään.
Huomaa ollessaan asiakaspalvelussa,mitä tää täällä on,erot huimaavia,MUTTA päivää ei sillä kannata pilata;missään nimessä.
Ilmoita asiaton vastaus
Taloyhtiössä naisihminen menee ja rykii mennessään... lahnaperse... rehellinen vastaus.. Idiootti, seuraavan kohdalla. Ja kolmas onkin jo debiili. Näin menee vain ajatuksissa... Nehän on vain naapureita, keep smiling!!!! Moi! Ja huomaan puhuvani taas ihan itsekseni.
Ilmoita asiaton vastaus
Tuttua se on ainakin turun suunnalla mutta silti toivottelen aamut ja päivät.Sama se tuleeko vastaus sillä ei niin pienestä päivä saa piloille mennä kun on vähän isompiakin murheita.
Ilmoita asiaton vastaus
Kyllä palveluammatissa..pitää huomioda asiaks..törkeetä jos ei vatata huomeniin..sellasesta pitäisi tehdä valitus...Kyllä minun kohdalle ei ole sattunut tällaista..Itse olen ollut palvelu-ammatissa..ja huomioinut jokaisen asiakkaan..Ja toivottaanu monet kerrat hyvät päivän jatkot..
Ilmoita asiaton vastaus
Joo se on aivan törkeää käytöstä kun ei takaisin vastata mitään. Sellaisia näkee tämän tästä täälläkin päin. Palvelu ammatissa vielä tärkeämpää.
Ilmoita asiaton vastaus
Sellasiakin ihmisiä on olemassa mitkä eivät välitä tervehtiä,valitettavasti.
Ilmoita asiaton vastaus
törppö mikä törppö, yritän unahtaa niin pian kuin mahdollista,
joskus siihen voi mennä viisikin sekuntia
Ilmoita asiaton vastaus
Miuta ihan ärsyttää jos meen esim.kauppaa,kioskille tai linkkii tai mihi vaa mis ollaa asiakaspalvelutyös jos ei kuulu tervehdystä,toljotetaa vaa. Siin tulee miettineeks et eipä oo saanu vanhemmilta oppia ja mitä hittoa se tekee asiakaspalvelutyös. Ite oon asiakaspalvetyös ja monta kertaa päiväs joudun toistaa päivää/huomenta/hei,kiitos,ole hyvä ja näkemiin. Joskus jotku jää välil höpöttelemää ja mielellänihä mie keskustelen.
Ilmoita asiaton vastaus
Guten Morgen, Herr Hunder, wie geht es Ihnen heute.
Ilmoita asiaton vastaus
Yleensä panikoin ja rupean miettimään onko itsessä jotain vikaa/onko ihminen minulle jostain suuttunut
Ilmoita asiaton vastaus
Tien toisella puolella asuvat naapurit eivät tervehdi. Ovat kai fiksuja olevinaan. Muutettuani tänne alkuun sanoin aina huomenta, päivää jne. mutten saanut vastausta. Nykyisin he ovatkin ilmaa minulle, mutta jonain päivänä säikäytän heidät. Ihminen joka ei hallitse edes normaaleja tapoja tuo minulle mieleen yksinkertaisen tontun.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.