Kenen edesmenneen suomalaisen artistin poismenosta on tänään kulunut 30 vuotta?

Unohtumaton jonka laulut vielä elää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 19:51

Tapio Rautavaara, joka taisi kaatua uimahallissa ja lyödä päänsä. Lääkäri oli lähettänyt hänet kotiin, jonne hän sitten kuoli. Väitetään, että tuo lääkäri olisi tehnyt sitten itsemurhan, mutta en tiedä, onko se totta vai tarua.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Noin minäkin muistelen siinä käyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 19:55

Tapsahan se on kuten andek jo mainitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 21:53

Kyllä oli Tapsalla..ikävä poismeno..muistan kun nuorena kuuntelin Iso-isän olkihattua..mitä serkkuni soitti äänilevyltä..kun oli levysoitin..mikä oli silloin harvinaisuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:12

Joo Tapio Rautavaaran kuolin päivä se tosiaan taitakin olla. Jo on aika äkkiä rientänyt jo siitäkin 30 vuotta aikaa. Ihan hyviä lauluja lauloi aikanaan.Meillä joskus toisinaan kuunellaan Tapsan lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:16

Tapio rautavaaran kuolemasta on 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:55

että tuokin piti mennä kertomaan,
vastahan se oli kun Tapsa opetti minulle jousiammunnan alkeita Ruskeasuon ratsastushalleilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:23

Tapiohan se on juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 06:27

Keihäänheiton Kultamitalisti Lontoon Olympialaisista 1948.
www.iskelma.fi/?area=ajankoh...0000052820

Tuoppini jäljet mä tunnen....