Työpaikallani vallitsee äijäkulttuuri. Oletetaan, että minulla on vaimo ja lapsia, vaikka olen oikeasti homo. Ahdistaa, mitä teen?

Avainsanat: homoseksuaali homous homo homoseksuaalisuus gay

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2008 - 15:39

pura ahdistuksesi ja hoida kotia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 18:42

Miksi et kerro ettei sinulla ole vaimoa eikä lapsia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2008 - 11:02

Väittävät että vasta kaapista ulostulo helpottaa, voinet keskustella asiasta jossain vertaisryhmässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2008 - 13:44

Tule ulos kaapista. Alkuun se on porukalle shokki, mutta pian huomaavat että olet sama ihminen kuin enne paljastustasi. Ainoa asia on ettei sinun enää tarvitse salata sitä millaiset perhesiteet sinulla oikeasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2008 - 23:30

Olen niin ulkona kaapista kun voi vaan olla, eli sisarukset, äiti, isä ja läheisimmät kaverit tietävät. Oman turvallisuuteni kannalta en vaan voi/halua puhua asiasta. Varsinkaan työpaikalla, missä homottelu on yleistä, puhutaan naisiin liittyviä tuhmuuksia jne.