Oletko tietoinen tästä suutelemisen vaarasta?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1734110

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 13:26

Onpas ollut kiihkeä kohtaus, kun noin pahasti kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 14:08

Liian innoissaan suuteli vastanäyttelijäänsä. Suuteleminenkin on taitolaji, ei pitäisi kokemattoman heti alkaa riehua. Voi voi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:13

Voi Ressukkaa,huono näyttelijä,kun ei näytellyt suutelevaa vaan oikein tosissaan imutti eikä ers ensi-ilta menossa,ayabaya!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:26

taitaa olla puhetyöläisen leuat vähän höllällä, ei ole meikäläisen ote eikä leuat lipsuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:27

Voihh, kun joku suutelisi noin lujaa. muuten haukotellessa voi myös mennä leuka sijoiltaan, olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:25

no olipas tulinen suutelma ... olin kans kerran sellaista näytelmää kesäteatterissa katsomassa , missä luulin et se kohtaus , jossa näytteliä hyppäs hevosen selkää ja hepoinen ottikin muutaman askeleen hänen altaan pois, niin näyttelijä tippua rämähti maahan , siihen jäi makaamaan.. no luulin et se kuului näytelmään, kunnes eräs näyttelijä, joka on myöskin lääkäri riensi paikalle ja hetken päästä ambulansi ,.....näin tämän näyttelijän sitten kylillä ja kertoi et ei käynyt pahasti, mutta viulunsoittaja katolla loppui siihen , myöhemmin saimme uuden näytöksen , jossa hevonenkin pysyi paikallaan... kieltämättä minua jännitti...se kohtaus.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:25

Taisi sitten olla ihan tulisuudelma..voi voi kun kävi köpelösti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 16:09

Kyllä siinä omat vaaransa on kun pöpöt tarttuu toisen suusta toiselle. ja jos rupeaa autossa toista suutelemaan niin joutuu äkkiä onnettomuuteen voi olla sit viimeinen suutelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:36

Kehno homma. Tiedän yhden laulajan joka keikalla laulaessaan sai leukansa pois sijoilta. Sattui kuulemma ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 17:21

Täällä Lappeenrannassa ollaan tulista porukkaa,mitä suutelemiseen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 18:12

hyvä tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 18:26

Kyllähän ihmiseltä voi mennä mikä "paikka" tahansa sijoiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 19:19

Olipas sellanen uutinen, et meinas iteltäin leuat loksahtaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:54

Ooh! Olisinpa ollut se vastanäyttelijä. Mitäköhän muuta olisi ollut sijoiltaan... aih ja voih ;))

No, työtapaturma kuin työtapaturma. Näitähän sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 23:11

No noi intohimosesta suudelmasta en oo viel kuulluukkaa. Jopa on eläytyny rooliinsa. Eipä taida meikäläisen kohdalle noi kiihkeetä suutoloa sattua ku näytelmis...eikä ees viel siinäkä. En nyt tarkota et pitäs noi tosissaa rooli ottaa et lekurii joutuu =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 00:05

Suutelemisen selitys ei todennäköisesti ole geneettinen, koska kaikissa kulttuureissa ei suudella. Joidenkin teorioiden mukaan suuteleminen liittyy rintaruokinnan muistelemiseen ja ruokaahan ei pidä koskaan syödä hotkien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:27

En ole ollut tietoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:54

Juu, kismet minulle ja myös sinulle.