Saako sims ykköseen mistään ladattavia kamoja ja kaikkea?? Jos löytyy niin pistä pari linkkiä..

Lisätty: 10.07.2008 - 16:36

Kiitti Pinkpanda, sain kamoja ladattuu koneelle sieltä sivulta minkä kerroit, mutta haluaisin tietää miten ne tiedostot saadaan sellasiksi että voin siirtää ne sims peliin, ja mitä muuta pitäis tehdä??

Avainsanat: sims kamoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 10.07.2008 - 15:24

www.aroundthesims.com

ystävälläni on sims kakkonen, ja minulla sims 1 ja hän antoi tuon osoitteen minulle, en ole itse vielä ladannut sieltä mitään kun oma pelini ei toimi, mutta ystäväni on ladannut ihan viirukettomia tiedostoja osoitteesta www.aroundthesims2.com joten kyllä tuosta ekasta osoitteesta pitäisi varmaan löytyä ihan kunnon kamaa =)

Lähteet:
ystäväni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.09.2008 - 19:25

Joo, moi täs Pinkpanda. Sori kauheesti, en huomanu viestiis. Toivottavasti täst on viel apuu ;(

eli näin sä saat pelkästään kamat! Huom, pelkät kamat eli ei ihoja, vaatteit, hiuksii, kaupunkeja ym.

eti se kama minkä haluut ja sitte sen ison kuvan alapuolel on sellane "nappi" jossa lukee DOWNLOAD

klikkaa siitä

ja sit se kysyy sulta jotai et avataanko tiedosto... ja sitte vai tallennetaanko se dicille (levykkeelle tai joku levy tai joku)

ni laita TALLLENNE LEVYLLE!!!

sit sä saat sellasen pienen boksin jossa lukee mitä oot ladannu ja laita se vaa vaikka ruksista kii

ja sit eti sun koneelta sellane kansio jossa lukee DOWNLOADS (eli jotai niinku ladatut tai jotai tollast)

avaa se kansio tupla klikkauksella

sit se tiedosto on siellä sellasena kirjapinon näkösenä tiedostona...

tonh sä voit tehä niinmonta kertaa mitä haluut kamoi kerral

ja sit higlight (vädä) ne sillee hiiren vasemmalla et ne kaikki jotka haluut laittaa kerral tulee sille valituiks

ja sit klikkaa hiiren OIKEELLA niiden kaikkien/tai sit vaan sen yhen kaman päällä ja se antaa sellasen listan mitä kaikkee sä voit tehä ni sit oisko se suunnillee neljäs ylhäältä ni siinä lukee extract each achive to seperate folder (lajittele kaikki omaan kansioonsa) ni klikkaa siitä

ja sit niistä kaikista joille teit ton ni niille kaikille tuli oma kansionsa jossa lukee niinku mitä ne on ja sit mee yks kerrallaa klikkaan ne kansiot tupla klikillä auki (kannattaa alottaa alusta tai lopusta) ja sit ku se kansio on auki ni siellä on yks/tai monta sellane VALKONE vähän PAPERIN näkönen tiedosto josta on niinku ylä kulma taittunu

(EI MIKÄÄ SELLANE JOSSA LUKEE NIINKU WINDOWS MICROSOFT WORD REED ME TAI JOKU JOSSA ON FIREFOXIN LOGO (jos siis käytät firefoxii) tai joku muu eli sellane VALKONE PAPERIN NÄKÖNEN JOSSA ON TAITTUNU YLÄKULMA SELLANE SEN PITÄS OLLA!!!

(NIIT VOI OLLA MONTA MUT OTAT VAA NE PAPERIN NÄKÖSET)

niin ni jos niit papereit on monta ni eka vedä ne hiiren oikeel sinisiks

jos ei et niit on vaa yks ni silti teet tän seuraavan jutun samal taval eli...

Jatkuu ^^