Mitä rakkaus todella on?Lausutaanko tätä sanaa usein toiselle, että minä rakastan sinua?

Meillä tätä sanaa ei kuule kovin usein.

Lisätty: 25.09.2009 - 10:28

Joo minun mieheni sanoi myös minulle että KYLLÄ MINÄ KERRON SIT KOSKA EN ENÄÄ RAKASTA.

Lisätty: 25.09.2009 - 10:28

Joo minun mieheni sanoi myös minulle että KYLLÄ MINÄ KERRON SIT KOSKA EN ENÄÄ RAKASTA.

Avainsanat: mitä on rakkaus ja lausutaanko sanaa tarpeeksi usein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 10:25

ei meilläkään ..isäntä sanoi, et hän kertoo sitten jos niin käy , et ei enään rakasta minua , mutta sanoi myöskin , et ei lakaa koskaan rakastamasta , jotta en ole sitä sitten tivannut , kun muutenkin hän rakkautensa osoittaa suukosilla ym..teolla .. niin kuin minäkin häntä syvästi rakastan .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 10:38

Minä olen tosi huono sanomaan tuota. Tosin nyt ei ole ketään kelle sanoakaan, siis miesystävää. Mutta en oikein osaa sanoa sitä pojallenikaan vaikka jotenkin muuten sitten osoitan välittämiseni.
en tiedä MIKSI "rakastan sinua" on vaikea sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:09

Varmaan aika harvoin.
Itselläni sama vika, siitä on minulle huomautettukin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:17

muista kuitenkin : uskottavuus heikkenee jatkuvalla hokemisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 19:41

Tuo sana ei kuulu meidän kahdenkeskisiin käyttösanoihin. Jäyhä savolainen ei puhu eikä pussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:11

Jos sitä rakkautta on, ei sitä tarvitse aina sanoin toitotella. Rakkaus löytyy pienistäkin asioista ja teoista, pienestä, hellästä kosketuksesta. Rakas, sitäkään sanaa ei ttule tarpeeksi usein sanottua. Ja jos epäusko iskee,voihan sitä kysyä, et rakastat sie viel minnuu??? Tai sannoo et, voi ko mie rakastan sinnuu! Rakkaus - se löytyy sydämistämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:20

minä en säästele rakkauden sanoja. mutta tuntuu vain, että ihmisten on vaikea ottaa vastaan rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 23:22

Kerran tosta just juteltii muutaman kaverin kans ku istuttii iltaa,et tääl Suomes sitä ei pahemmi sanota ja etenkään omille vanhemmille. Itse en pysty sitä sanomaan jos en todella toista rakasta...jostain syystä vaikea sanoa vaik toista rakastais oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 02:13

Ei pelkästään suuret sanat, vaan aidot rakkauden teot......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:32

Liian harvoin lausun sen lauseen.Rakkaus on minusta yksinkertaisesti kiintymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:46

Edesmenneen Matti Inkisen sanoin;
"Kerro mitä on rakkaus jos itse osaa en..."
Kyllä, liian harvoin ja usein myös liian myöhään...