Miten voin poistaa Vistaan vahingossa asentamani ohjelman, kun ohjelmaa ei voi poistaa normaalin lisää/poista-työkalun avulla?

Office Genuine Advantage Notifications -sovelluksen asennusta ei voi poistaa
Voit tarkastella Office Genuine Advantage Notifications -sovellusta Ohjauspaneelin Lisää tai poista sovellus -työkalun avulla. Et kuitenkaan pysty poistamaan sovelluksen asennusta Lisää tai poista sovellus -työkalulla. Tämä aiheutuu siitä, että laiton ohjelmisto voi poistaa Office Genuine Advantage Notifications -sovelluksen Lisää tai poista sovellus -työkalun avulla. Koska tämä toiminta aiheuttaa tietoturvauhan, kyky poistaa Office Genuine Advantage Notifications -sovellus Lisää tai poista sovellus -työkalun avulla on estetty.

Lisätty: 25.09.2009 - 18:59

Kiitos Lettupino!
Taisin saada sen inhottavan ohjelman poistettua tuon Unlockerin avulla.

Avainsanat: ohjelman poistaminen internet vista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 10:55

Tarkoitushan on, ettei sitä voikaan poistaa. Syynkin olet itse kirjoittanut. Nuo Microsoftin Genuine-ohjelmat tulevat osaksi käyttöjärjestelmää. Pääsee siitä tietysti eroon, kun poistaa koko käyttiksen ja lataa sen uudelleen. Koska noita genuine-ohjelmia tarjotaan ladattavaksi normaalien windows-päivityksen yhteydessä, täytyy harkita, haluaako sen asentaa, kun poistaminen ei enää onnistu. Kyllä se aina kumminkin säännöllisesti huomattaa, jos et ole asentanut ja sinulla on automaattinen update käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 10:27

Itse sain kerran ohjelman, pois joka ei muuten lähtenut, tietokoneen ollessa vikasietotilassa.
Tästä ohjelmasta ja vistasta ei ole kokemuksia.
Voipi olla, että joku tietääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:12

Tutustu ilmaiseen Unlocker Assistant ohjelmaan löytyy netistä. Se ohjelman minä aikoinani sain kysymykseeni ja on toiminut vuosia. Ohjelma tulee apuun automaattisesti kun kone sanoo ei voi poistaa

Lisätty: 25.09.2009 - 11:16

Unlocker Assistant Tämä pieni ja näppärä ohjelma myös mahdollistaa erilaisia "lukitusten poistoja". ...
Unlocker - poistaa tiedostot väkisin, myös suomeksi!