Oletko ollut "kynttiläiltojen" emäntä/isäntä?

Kynttiläillat ovat samanlaiset kuin tupperwarakutsut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 11:01

Isällä oli kaksi tytärtä jo vanhoiksi piioiksi tulossa, saunailta tytöillä venähti. Isäpä kävi kurkkaamassa ikunan takaa.
Tyttäret tuli saunasta ja isällä oli kaksi kynttilää pöydällä edessään. Tytöt kysymään mitä se isä nyt?
Seurustelen tässä sulhaspoikien kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:46

Kerran olen ollut emäntänä, kallita kynttilöitä ja koristeita ovat, ja niitä tuoksukynttilöitä en voi astmani takia käyttää, mutta kauniita ne tuotteet ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 09:47

tiedän kyllä noista myynti-illoista, mutta aikas hintavia ovat siellä kynttilät, enkä ole niitä emännöinyt...no en kyllä muitakaan tilaisuuksia, jossa on jotain kotimyyntiä...välttelen niihin kemuihin menemistäkin, kaikin tavoin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:02

En ole emännöinyt, olen ollut kutsuilla ja tykännyt kynttilöistä. Voi olla että maksaa enemmän kuin Timarin tuotteet, mutta on kestäviäkin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 11:52

En järjestä sellaisia enkä mene sellaisiin. Halvemmallakin kynttilöitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:19

En ole ollut kumpiakaan,en vieras enkä isäntä/emäntä,enkä aio tulla kummaksikaan.Tilasin kynttilöitä työkaverin kautta,taitaas olla kutsuissa myötäviä.Kalliita ja kauniita,mutta tietty laadukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:11

en ole, muutenkin nuo verkostomarkkinoiden konstit tuntuvat vähän arveluttavilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:27

En ole ollut enkä järjestänyt sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:02

Tupperwaret eivät oo olleet minun mielestäni koskaan kynttiläiltaan verrattavissa, suothan anteeksi maalaisuuteni. Kynttiläillat ovat leppoisempia ja mukavampia fiiliksiltään kuin nuo tupperwaret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:21

kynttiläkutsuilla olen ollut mutta en emäntänä ja en varmaan tule olemaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:32

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:42

Kerran Kangaslammilla.
Tosin ei varmaan kysyjän tarkoittama tapahtuma mutta siellä myytiin kuitenkin paikallisten tekemiä kynttilöitä ja kipsiteoksia.