Savuttavatko palavat kynttilät liikaa huoneesi seiniä?

Olen kuullut että jotkut pitävät kyntilöitä vain koristeena eivät polta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:51

tulipalon pelossa pidän niitä vain koristeena , no on myöskin nuo kaks hyppivää kisulia , joiden takia en myöskään polta kynttilöitä....joulun aikaan pidän niitä patterituikkuja pöydällä , ei haittaa vaikka ne saiskin kyytiä pikkupojalta ...siis punapää onnilta ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:47

Meillä ovat lähinnä koristeena, on 2 tyhmää kissaa ja minun astma rajoittavia tekijöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:00

Ei savuta, kun ostan kunnollisia kynttilöitä. Seuraa mainostusta: Kynttiläpaja Kalevantulen kynttilät ei savuta ja ovat todella kauniita kynttilöitä. Heiltä löytyy ekologiselle ihmisellekin vaihtoehto. Katsokaa nettisivut, googlettakaa :-)

En anna Maikki-mirrin estää kynttilänautintojani, mutta valvoa sitä pitää ettei mene läpsimään :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:18

Ei kyllä seniä savusta koska en potla niitä niin lähellä. Mutta kyllä kynttilöitä meillä on osa koristeenakin koska jotku niin kauniita ettei niitä hannois polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:27

ei ole huomannut savuttamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 11:51

Seinissäni on vain ajan patinaa, ei savusta johtuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 12:45

Kynttilöitä palatetaan,vaikka nurkat mustuis pirtissä kuinka paljon tahansa.Kynttilät on ihania,ilman tuoksua kiitos tänne päin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:06

kynttilät palaa terassilla tai takassa ja seinät pysyy puhtaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:26

Kyllä ne silloin tällöin talviaikaan savuttavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 19:58

Ei. Polttelen silti kynttilöitä just sen verran kun tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:23

poltan aika vähän kotona kynttilöitä, ei vaan tule poltettua. Työpaikalle enemmänkin kyllä, mutta sellaisia jotka ei savuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:32

Eivät, harvoin muutenkaan polttelen kynttilöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:40

Ei, poltan usein kynttilöitä sillä sillä lapsi nauttii niistä minua enemmän.