Kauniainen = Grankulla

Punatammi, heille jotka sitä eivät ole nähneet?
www.napsu.fi/matkailu/matkak...Kauniainen

Lisätty: 27.09.2009 - 11:43

Kylä on reikä Espoossa.
Tammessa on syksyn värit.

Avainsanat: punatammi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 00:35

Pääseekö Kauniaisista pois ilman Espoota?

Kysyjän kommentti

Kuinka ylös Espoo ulottuu?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:44

ihanan värinen....tuollainen tammi ois kaunis tässäkin pihapiirissä.....kaks tammen alkuu on, mutta kasvu niissä on onneton...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:33

Meillä on maalla vain tavallisia tammia, ei noita.
Tammet kasvavat eteläisessä Suomessa vaikka kuinka hyvin, eikä niitä tarvi edes istuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:08

Saapa nähdä kasvaako tammi Pojjois-Savossa? On nimittäin muutama terho itämässä kukkaruukussa ja tarkoitus laittaa ne ensi keväänä ulos...mie en usko ennen kuin kokeilen tämänkin asian itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 11:44

Komia on puu. Noita saisi olla silmän iloksi enemmänkin näin syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:58

Onko se aina noin punainen vaiko vain ruskan aikaan ? Komea puu, tammi on vain melko hidaskasvuinen, joten taidanpa tyytä vaahteran punaisiin sävyihin. Se kasvaa vähän nopeammin ja on myös kaunis näin syksyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:00

hyvinpä on ruska iskenyt, kesäasussaanhan punatammi on ihan vihreä

fi.wikipedia.org/wiki/Punatammi