Huomenta kaikille napsuille.Mitä aiot tänään tehdä?

Meillä on aurinkoinen aamu ja viileä.Minä siivoan tänään,kun on perjantai,sit huomenna voi mennä vaikka metsään.

Avainsanat: siivousta perjantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 07:54

Valmistelua yövieraita varten, lapsenlapsia tulee yökylään, ja vauva myös, hän oppi eilen kävelemään ja meidän koti ei ole sisustettu vauvoille niin minun pitää vähän huushollia riisua ja ruokaa tehdä valmiiksi kun häntä pitää koko ajan ihailla ja en oikein mitään saa tehtyä. Eli vipinää on tänään, aamulla heidät haetaan pois, minä joudun aina perjantaina heidät ottamaan kun vanhemmilla on silloin aina iltavuoro.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 08:42

Lenkille, kauppaan ja loppu on vielä mietinnässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:52

huomenta! oon just koulussa.. sit jaan lehdet, lakkaan kaverin kynnet ja menen töihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 09:14

kauppareissu, pakkosiivoomista ja ilalla teatteriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:10

pientä kevyttä siivousta, yrtit laitan kuivumaan , ruanlaitantaa, kun mummin kullannuppu tulee yökylään hän jo 13v ja nyt hällä ollut kotsaa koulussa, nyt hän ihan täpinöissään ja lupautui meille tekeen porkkanaleipää ja jotain muutakin ...anan kyllä mielelläni keittiön hänelle ja ootelen vain herkkuja ....saunomaan sitten iltasella ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:22

Iltasella on matkalaukun pakkaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:13

Huomenta vaan tai päivää jo oikeastaan. Olen juuri saanut siivotuksi ja lihapaistin uuniin kypsymään. Huomenna ruokavieraita tulossa. Aurinko paistaa ja kaupassa pitää käydä sekä ulkoilla. Pieniä puolukka-omenapiirakoita ajattelin leipoa ja sit pitäis suunnitella huomiselle jälkiruoka...esim. suklaavaahto vois maistua vieraillekin. Menua tässä vielä mietin...kaalipuolukkaraaste, sieniä ja kylmäsavulohta ainaskin tarjoon. Joten tällaisia puuhia tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:23

Hyvä sanoa näin jälkeen päin. Kävimme laittamassa mökin talviteloilla. Nyt sitten loppupäivä joutenoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 23:31

no kerkesin kuitenkin perjantain puolella vielä vastaamaan. tänään ei tullut kuin pestyä koneellinen pyykkiä ja olla seurana koiralle koska hauveliini on "sairaslomalla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:33

Tänään katselin vaan leffoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:29

Vastaus hieman myöhässä mutta tulin lahteen ja tänään (la) kävin huutokaupassa.
Ja ostin yhden polkupyörän...