Vieras
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 11:17
Sisäinen asiakaspalvelu
Sisäisellä asiakkaalla tarkoitetaan jokaista yrityksen työntekijää, joka käyttää yrityksen toisen työntekijän palveluita omassa työtehtävässään. Erityisen tärkeitä ovat ne palveluketjut, joihin asiakaspalvelutehtävissä toimivat osallistuvat. Sisäinen asiakaspalvelu edellyttää sopimuksia ja pelisääntöjä, joita noudatetaan. Hyvä sisäinen palvelu on hyvän ulkoisen palvelun edellytys.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Vastattu: 10.07.2008 - 18:54
sisäinen palvelu= työt kotona sisällä (esim perheenäiti)
ulkoinenpalvelu= työt pihalla esim. lumityöt
Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.