Oletko joutunut koskaan turvautumaan ambulanssi-kyytiin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 22:29

Onneksi en. kyydin olen tarvittaessa saanut muualta kun ei ole ollut niin vakavaa että että ensihoitoa tarvittaisiin.nyt narrasin astmakohtauksessa kun laittoivat kotiin ja se uusi niin soitin ambulanssin että ottavat asian vakavasti. sanoin että ei pillit soiden.siinä sitten vierähtikin viikko hospitaalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 22:16

Kyllä veivät pillit vinkuen. Tehtiin sydämeen 2 pallolaajennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:17

otin ranskassa napakorun, lähdin kävelemään ja pyörryin.. ihmiset soitti ambulanssin, ja ambulanssi vei mut sairaalaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:20

ainoastaan saattajana, en itse kyydittävänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:39

1964 eräs kotitalousopettaja kilkkas minut ja moottoripyöräni kun oli kääntymässä vasemmalle tullessaan vastaan. Jalkahan sinä meni rikki ja taju. Olivat tilanneet apua paikalle.
Töölössä makailin baarella ja odotin eteisessä vuoroani. Toivat toisen motoristin jolla oli vielä kypärä päässä mutta hartioiden sisällä. Lekuri vähän vikas sitä ja sanoi tule sinä operoitavaksi tuolta näkyy olevan kiireet ohi.
Minun turvautumiseni kyytiin ei ollut omasta tahdosta kiinni sillä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 22:42

En ole sitä kyytiä tarvinnut koskaan. Oikeastaan olisin tarvinnut, mutta taksilla oltiin jo perillä, kun vasta ambulanssi olisi tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:46

En omalla kohdalla, mutta työn puolesta olen ollut mukana pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:48

Joo , kaksi kertaa
ei ollut hengenhätä kummallakaan kertaa.

Nuorena poikana sain silmääni haavan pikkupoikien leikeissä.

Ja isompana poikana pelissä tuli kohellettua ja otsa aukesi, nuoremmat kaverit hätääntyivät sen verran ja soittivat niin että pääsin kyydillä paikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 02:07

muutaman kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 05:56

Olen kolme kertaa.Pillit päällä ei olla menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 07:36

Kerran minut on viety ambulansilla sairaalaan,putosin rappusista.Minulla oli suojelusenkeli mukana,minulle ei tullut kuin mustelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 07:38

Kyllä minua on ambulanssilla kyyditty kun kiehuvalla vedellä mahani ja jalkani poltin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:56

Se kyyditys on jäänyt väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:20

on oikein urakalla siiretty salosta jossa tehtiin tuo hoitovirhe , turkuun, jossa ne pelastivat henkeni ja sitten vielä turusta helsinginkirralle jossa on suomen parhaat sen alan lääkärit ja sielläkin muutamat leikkaukset tehtiin , mutta en muista soiko pillit ehkä , kun salosta turkuun toivat .. en kylläkään muista sieltä ajoilat mittään.... olin niin heikos hapes...sinne helsinkiin , kun siirettiin on siinä mannerheimintiellä se mukulakivetys, niin meinasin kipuhuin kuolla , kun vatsa oli niin kipeänä kipupiikeistä huolimati, et se katu tuntui kuin ois ollut 100 km pitkä ... hyi et jäi järkky muisto , joka aina tulvahtaa mieleen, kun siellä joudun oleen kyydissä, jostain ihmeen syystä, vaikka kyseistä katua yritänkin varoa...ja kiertää se kaukaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:43

Kyllä olen kerran ollu kyydissä kaverini kanssa, kun eräs autoilija ajoi mun kevarin eteen. Onneksi ei mitään tullu meille, mutta pyörä oli loppu syksyn korjaamolla suoristuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:45

Kerran olen ollut kun minut siirettiin Jyväskylän sairaalasta pois kun odotin meidän poikaa.poika on nyt 19 vuotias pidempi paljon mitä äitinsä nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:21

Kerran viety ja kerran tuotu ambulanssilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:36

Ainoastaan kaverin mukana olen ollut ambulanssissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 17:59

Sain sydäninfarktin pyörällä ajaessani. Soitin itse ambulanssin. Löysivät aika nopeasti Olin huonossa kunnossa. Ensin Aluesairaalaan, jossa yrittivät jotakin tehdä. Ei mitään vaikutusta. Sitten sieltä toisella ambulanssilla tuhatta ja sataa Meilahteen.Siellä tehtiin pallolaajennus. Sydän oli kyllä vaurioitunut aika pahasti. Parin päivän päästä taas ambulanssikuljetus aluesairaalaan teho-osastolle toipumaan. Ambulanssihenkilökunta on taitavaa porukkaa.