kuuleeko lapsen suusta totuuden?

eilen kaupassa pikku poika sanoin isälleen että äiti poika ja iskä on tyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 22:33

Monesti ja usein ikävässä tilanteessa.Esimerkiksi kaupan kassa jonossa lapsi sanoi että minäpäs näin ku äiiti otti isin p.....n suuhun

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 21:21

Tiedä häntä, osaahan ne lapsetkin narrata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:34

Riippuu ihan lapsesta ja hänen mielikuvituksestaan. Lapsilla on lennokas mielikuvitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:37

Nänhän sitä väitetään..että lapsen suuta kuulee totuuden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 21:40

Lapsilla mielikuvitus on melkoinen satumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:50

Ei varmasti aina kuule,vaikka niin sanotaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:54

minun tuttavani 4v tyttö sanoi äidilleen tänään , että onpas yhtä hyvää ruokaa , kuin ikeassakin... no-oo lapsen suusta se totuus kuuluu... oliko sit imartelevaa vai ei ... siinäpä pähkinä..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:58

no tässä päivänä muutamana taas kuultiin totuus lausuttuna tuolta metrin korkeudelta :

mummin ja vaarin tuntee kainalolöysistä ja napaläskistä !

totta vai tarua - soisi sen olevan tarua - tarkka havainto joka tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:57

Kaverin isä makasi sohvalla aamulla ja valitti työuupumusta.
Nurkan taka kuului " toi on kyl krapula..."
Ehkä joskus kuulee mutta monesti kyllä kuvittelu voittaa faktan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 06:16

Ei kuule aina.Kyllä lapsen suusta kuulee muunneltua totuuttakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:56

Lapset antavat uutta näkökulmaa asioille/tavoille. Elettiin aikaa kun ei ollut tiskikonetta tyttäreni kysyi miksi äidit aina tiskaavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:48

Kyllä kuulee. Hoitolapseni sanoi minulle kun katsoi minun suuhuni että tädillä on kieli rikki et pitää ostaa uusi. No minä meni peilistä katsomaan no oli kielessäni sellaisia pieniä halkeman näköisiä uria. Kyllä mua vähän huvitti. Mutta kyllä ne lapset on ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:20

Monta osuvaa huomautusta olen eräänkin kerran kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:36

Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:50

joo - valitettavan usein:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:42

Kyllä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:06

Kyllähän se useimmiten on paikkansa pitänyt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:28

aika useasti juu.
Mieleen muistui kerran radiossa kuultu juttu, jossa juontaja kertoi aamulla seisseensä bussipysäkillä. Vieressä oli seissyt noin 4 vuotias lapsi ja hänen äitinsä + punkkari.
Lapsi oli siinä hetken katsellut tätä punkkaria ja mahtavaa irokeesia, kunnes oli todennut että: äiti mihin toi peikko on menossa?
Vieläkin naurattaa toi juttu :D