Aiotteko käydä Picasson näyttelyssä? Entä Helsingin kirjamessut?

Joka vuotinen kirjamessukäynti ehdottomasti ja Picassokin, jos aikaa riittää samalla
reissulla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:49

En aio käydä.Enkä kirjamessuillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 18:28

Picasson näyttely tuli käytyä eilen, kirjamessujen kohtalo on osaltani vielä auki, riippuu siitä olenko paikkakunnalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:37

Kävin Eremitaasissa Picassoja katselemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:46

Picasson näyttelyssä käyn ehdottamasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 20:10

No enpäs mene sinnekään. Ei kannata täältä asti lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:52

Houkuttelevia ovat molemmat,mutta ei tule mentyä kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:59

En ole suunnitellut tälle syksylle taidepläjäyksiä Helsinkiin. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, kun nyt sinne seudulle ensin pääsen täältä maalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 04:02

En tunne tarvetta tulla päättömään kaupunkiin. 22 vuotta siellä riitti ja siinäkin oli 20 liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:50

Molemmat ilman muuta, Picassoa olen nähnyt aika paljon Ranskassa näyttelyssä mutta kun tulee Suomeen, ilman muuta menen.
Kirjamessut kuuluu työn puolesta ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:10

Picassoa katsastamaan,tottamaar!Aikoinaan Barcelonan Picasso-museo teki vaikutuksen,jo rakennuksena Barri Gothicossa,joten ilman muuta Atskiin.Kirjahappeninkikin on ollut yleensä ohjelmassa,nyt en ole seurannut tapahtumia,hyvä kun muistutit!
www.museupicasso.bcn.es/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:08

Kävin jo - ennakko avajaisissa olin.

Pohdin että minussa on varmasti "joku vika" kun näyttely ei auennut sitten ollenkaan: ihan kamalia töhryjä minun mielestäni.
"Epsanjassa" kävin Salvador Dalin museossa ja sama juttu: ihan kamalia sotkuja pois piti päästä äkkiä...

Mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä - ei niistä tauluista ainaskaan mukava fiilis tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:14

Väliin jäi.
Sininen kausi olisi kiinnostanut vaikka se ehkä oli Pablon synkinta aikaa.