Mitä mieltä olette henkilöstä, joka suostuu kaveriksi, mutta ei sen jälkeen anna kuulua itsestään "halaistua sanaa"? Kannattaisiko sellainen poistaa miten pian kaveripiiristä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 18:30

Jos se oon vaikkapa mä?, niin lähetä mulle viesti, kun tää muisti (kun niin paljon muistettavaa) välillä 'reistailee'... tai sit esim. on hän/mä lähettänyt viestin ko. kaverille, mut mennykkin vaikka itelle tää viesti tai jollekin muulle, joka ois tarkotettu just sulle (mullekin käyny niin:) Ite oon pitäny rajana, jot jos ei puoleen vuoteen mittee kuulu, niin sitten (näit nyt ei oon kun pari ollunna, jotka ilm. poistuneet muutenkin Napsun kuvioista) poistan 'kavereistani', en kuitenkaan 'suutuspäissäni', voihan sit uudestaan aktivoiduttuaan hän ottaa muhun uudelleen yhteyttä ja niin napsukaveruus taas jakuu... kyllähän sitä pitää ain silloin tällöin ees moikata kamua, jos ei muuta, niin vaikkapa vaan et terkkui täält, jne.:)

Lisätty: 24.09.2009 - 19:07

Tässä samaa mieltä, kuin vähäviisas, et hänen joka pyytänyt kaveriks pitää sit olla se aktiivisempi osapuoli, eri asia sit, jos on jo pitempään kirjuuteltu toisilleen ja sit yhtäkkii yhteydenpito loppuu silt toiselt osapuolelt...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 17:01

voisitkos ottaa siihen kamuus itse yhteyttä, jos ei vastaa yhteyden ottoosi,niin ei taida olla kaverisi ...tai ainakaan sen arvoinen , kuin kamun pitäis olla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:47

No eihän se nyt tielläkään ole sellainenm kaveri joka ei mitään sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:36

jos sä pyydät mua kaveriksi ja mä sanon "joo sopiihan se",
niin ei kai se sitä tarkoita että mun pitäis alkaa aktiivisesti sulle kirjoittelemaan,
vaan ehkä paremminkin päin vastoin eli kerron ettei mulla ole sen kuumemmin mitään sitä vastaan jos sinä satut kirjoittelemaan (en kuitenkaan odottele),

vai oonko ymmärtänyt jotain väärin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:39

Hiljainen kaveri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 19:18

Ei tule kaikille kavereille kirjoitettua, kun ei kaveritkaan ota yhteyttä. Varmasti kaikilla tuo sama ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 20:20

Minullakin noita kavereita on täällä, mutta ei millään voi kirjoitella kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:44

Minusta tuo kaverius ei oikeastaan merkitse täällä Napsussa juurikaan mitään. Kaikille , joille minulla on ollut asiaa, olen kirjoitellut, jos olen halunnut jonkun asian tiimoilta käydä keskustelua. Erityisesti juuri kavereiden kanssa en mitenkään erikoisemmin ole keskustelua käynyt, joidenkin kanssa ehkä enemmän, ja joidenkin kanssa en varmaankaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 00:06

Vähäviisaan kanssa samoilla linjoilla. En ole tietääkseni yhtään minulle tullutta kaveri kutsua vielä hylännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 01:41

Olen vastaavaa asiaa kysäissyt aiemmin,mutta yllättäen joku kaveri on ottanut yhteyttä ja valitettavasti sirrun itsekin siihen yhteydenpitämättömyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:37

Tarkoitattko "eläviä kavereita" vai napsukavereita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:24

Joo,kuten ahmat12 minäkin jäin miettimään tarkoitatko mahdollisesti "oikeata elämää"?Jos,niin ota yhteyttä ja kysy suoraan onko jotain tapahtunut,hämminkiä yms.yms.Riippuen vastauksesta,kaikki muu on sun omassa hallinnassa,aika ja tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:01

Eli olen huono kaveri.
Tosin en arvostele maalaisia koska helsingissä syntyneenä ymmärrän myös muita,
ja nyt pohjois-karjalassa vielä enemmän....