Onko Napsulaisilla Kaj Stenvallia seinällä ? Mitä pidät ankoista ?

Avainsanat: ankkataulut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 17:46

Yksi on, lahjaksi saatu. Ihan nätti taulu, nimi illallisille lähdössä tai jotain sinne päin.

Kysyjän kommentti

Olit yksi harvoista, joka pitää ankka tauluista. Meillä niitä on kolme. Makuuhuoneessa kaksi ja vessassa yksi.
Eivät ole lapsellisia tauluja niinkuin joku väitti. Ja löytyy varmaan lastenhuoneen seinällekin sopivia. Ei Aku joka taulussa tupakoi !
Makkarin seinälle miun valikoima taulu on nimeltään: Tunnen hieman elähtäneeni.
Voin hyvin samaistua kuvaan kunoikein illalla väsyttää ja sänkyyn heittäydyn =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 16:46

Tauluja ei ole,mutta pidän myös hänen töistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 17:07

ankat ovat suloisia , ei täällä sisällä ole, mutta puuceen seinässä on sellainen taulu, jonka leikkasin viinitölkin kyljestä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:47

Kyllä on yksi kaj stenvallin taulu seinällä. Olen aivan hulluna hänen teoksiinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:31

Minulla ei ole mutta tyttärelleni olen 2 ostanut, hän pitää niistä ja on hankkinut lisääkin niitä. Hellyttäviä kuvia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:40

Ei ankata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:44

ei ole stenvalleja seinällä ja ankat ovat parhaimmillaan Pekingin tyyliin paistettuina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 19:03

Kävin katsomassa hänen tuotantoaan v.1989 - 2008 netissä enkä nähnyt yhtään sellaista josta olisin pitänyt. Ja niitä oli tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:32

Ei ole ankkoja meillä.Erään ystävän seinällä on.Pidän niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:14

Ok, mutta ei minun seinälleni. Mieluimmin ankka paistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:05

Sopivat minusta ankka-ihmisten seinälle. En ole sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 02:20

Pidän ankoista, mutta en laita niitä seinälle.

Auto ei lähtenyt käyntiin, niinpä Iines vei Akun lataamolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:51

Ei ole hankittuna, en pidä hänen taiteestaan.Pidän niitä lapsellisina, sorry vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:26

Ei ers vessan seinällä.Kiitos ankanmaksaa raikkaan salaatin,rapean patongin ja erinomaisen viinin sekä seuran!!!!kanssa,tänne ja sassiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 23:54

Ei ole tuota kaveria.
Aku Ankka joka polttaa tupakkaa ei sovi tyttären huoneeseen.