Työn pitäisi olla ainakin ajoittain myös hauskaa. Mikä on hauskin työ, mitä elämäsi aikana olet päässyt tekemään ? Entä ikävin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 16:44

Laitosapulaisena sairaalassa ja vanhainkodissa jouduin kohtaamaan monenlaisia ihmiskohtaloita,parasta oli potilaan tervehtyminen pahinta kuolema,siihen ei tottunut koskaan.Lima pussien tyhjennys oli kamalinta.

Kysyjän kommentti

Sairaaloissa tehdään arvokasta työtä yötä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:46

Hauskin oli varmaankin kodittomissa kissoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 18:24

Sekatavarakaupan myyjänä oli kivaa, ja sairaalan lähettinä oli ikävää, kun piti vankilasta hakea verinäytteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:41

Rakkauden teot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:21

hauskinta varmaan oli kun keskenkasvuisena pojankoltiaisena olin jonkin aikaa mannekiinina ja näytöksissä ne sosiaalitlat yleensä olivat ahtaita koppeja joissa kimpassa (ja valitettavasti kovassa kiiressä) tyttöjen kanssa vaihdettiin esitysvaatteita

oikein ikäviä ei kohdalleni ole tainnut osuakkaan, en ainakaan muista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 20:16

Talomme seinien purku, "vävyn" kanssa sitä teimme ja hauskaa oli. Ikävin oli kuoleman sairaiden potilainen hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:43

Tämä vanhusten avustus on tosi ihanaa..mitä nykyään teen..siintä saa itselle paljon...myös vanhukset ovat onnellisia.kun saavat apua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:02

Kaikki sellainen työ on hauskaa mistä saa kunnon korvauksen.
Ikävää taas talkoo työ varsinkin ammattilaisena ilmaiseksi rakentaminen.
Sitä en ymmärrä. Puhukoot "lama apostolit" mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 23:02

Työ:hmm tuttu sana mikkelin torilla poliisi kysyi että mittee työ siin seisoskelette.eikö se ole joukko nälän aineuttamia pakkoliikkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 00:47

Tutun tuntuinen jotenkin on.......vai tarkoititko mahdollisesti sanaa RÖI? Kävin kysymässä paikalliselta valtionhallinnolta, että onko teillä röitä? Ei kuulema ollut. Liikkeellä on myös sellainen virus nimeltään TYÖ. Jos saat työtä pomoltasi tai muuten, älä koske työhön missään tapauksessa. Tämä virus pyyhkii yksityiselämäsi olemattomiin. Jos joudut kosketuksiin työn kanssa toimi näin: Ota takki ja mukaan 2 hyvää ystävää. Menkää lähimpään pubiin. Tilaa 3 kaljaa. Kun toistat tämän 14 kertaa, niin huomaat että työ on kokonaan tuhoutunut aivoistasi. Kerro tästä virusvaroituksesta 5 ystävälle. Jos sinulla ei ole viittä ystävää, työ hallitsee jo elämääsi ja olet tuhonoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:05

Ikävintä on ollut sellainen työ missä on kokenut henkistä syrjintää ja kiusaamista.
Hauskinta on ollut kun , hmm täytyy miettiä, esim. kun on tehnyt ystävien kanssa yhdessä jotain hyvää toisille. Joskus haravointitalkoot on olleet mukavia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:45

Ehdottomasti hauskin työ oli kun tein sarjakuvalehtiä eräässä firmassa. Ei ollut sarjiksista puutetta moneen vuoteen ja sukulaislapsetkin oli aika iloisia tädin työpaikasta kun aina oli tuliaisina lehtiä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:51

"Hauskin " työ on ilmeisesti ollut matkanjohtajan homma Ruotsissa, olin silloin niin kovin nuorikin...
nautin siitä työstä todella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:34

Työ,työ mietti manne taannoin,ai nyt mie muistan;rosiksessa tuomari huusi hänelle:Työ meette ulos!
Mun ikävin homma oli takavuosina ekstrajobi nakkikioskin myyjänä.Väsäsin porilaisia,hamppareita,keitin nakkei pienessä kopissa yömyöhällä...pimeetä aikaa!Projekti hoitaa sitä kikkaria,kun tyttöystävän äiti(yleensä nuokkui siellä)oli pitkään sairaana ja me siellä vuoroiltoina.Ihmettelivät kyllä päivätöissä,missä vietän yöni,kun olin kuin maantiejyrän alle jäänyt seuraavana päivänä.Kuittasin kaiken vain,et ohoh tuli vähän juhlittua ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 23:52

Vammaisten paimentaminen.
Rullatuolissa olevien katruuden poistaminen ja auttaminen.
Ikävin varmaan se että että sitä katkeruutta ei saa pois...