Mikä sinusta piti tulla isona ?

Minä olisi halunnut pyrkiä teatterikouluun, mutta äitini oli sitä mieltä. ettei sillä elätä itseään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 23:50

Perämies kauppalaivaan kuten isästä.
Ikävä kyllä näin ei käynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 16:40

Minusta piti tulla uusi Laila Kinnunen tai kosmetologi.Eipä tullut kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:46

Rekkakuski

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 18:20

En todella muista mitä ajatuksia oli nuorena. Käsityöopettaja taisi olla yksi. Ei minusta tullut kuitenkaan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:42

Presidentti,vielä ehdin ,kun salekin mokasi korruptiossa mahiksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:12

Piti tulla pienempänä 'kaupanmyyrä' ja sit myöhemmin näyttelijä, johon myös muut luokkakaverit mua kannustivat yläluokillakil ja hämmästyvät sitten aikuisena kun tavattiin, et kaikki lehdet ovat kattoneet, kun sukunimi varmaan vaihtunu, et missä esiinnyt, heh (nyt esiinnyn vain sit työpaikallain)...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:24

eri vaiheissa oli kovinkin erilaisia haaveita,
"nuorena kuollut kuuluisa runoilija" ainakin jäi toteutumatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:46

Olen kuulemma marjametsässä n.5 v kertonut isona lähteväni Pasilan konepajalle VR n vetureita rakentamaan.
Piirtämässäni "lävessä" tosin valmistuvat maailman suurimat risteilijät tällä hetkellä.
Se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 20:15

Sairaanhoitajakuljettajatätitietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:42

piti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:46

Ei ollut mitään suurempia haaveita..mutta olen onnellinen nyt isona..kun on 2 tyttären lasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:03

minusta piti tulla lelukaupan myyjä. Eipä tullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 01:49

lentäjä mutta ei tullutkaan kun purjelentäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 05:52

Autonasentaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:43

Kovasti halusin taiteellista koulutusta mutta vanhempani ilmoittivate tetivät sitä juttua maksa! Sillä kertaa jäi, opiekslein ihan muita aloja, mutta myöhemmin harrasteeksi tuli maalaus ja myös kirjoittaminen.
Vanhemapani olivat varmasti ihan oikeassa jos nykyajan elämää ajattelee eli jopa vaihtoehtona ollut tekstiilitaiteilijan ura on nykyään tosi haastava ja epävarma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 09:34

Rock stara.