Olemme hehkulamppujen siirtymäajassa. Pian niitä ei saa eu-maissa myydäkään. Sopivatko energiansäästölamput teidän valaisimiinne,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 21:06

Lähes kaikkiin. Pariin todella vanhaan valaisimeen on ollut vaikeuksia löytää ihan tavallisia hehkulamppujakin.

Kysyjän kommentti

Kaikkiin varjostimiin en usko uusien lamppujen sopivan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 16:18

useimpiin sopii
ja näyttää tota vanhaa lamppuvarastoakin olevan aika reilusti
niin ettei tule hätä käteen eikä pimeys mökkiin ihan näihin hätiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 16:18

Koko ajan olen ollut siinä uskossa, että sopii. Onkos niiden kannat sitten erilaisia kuin tavallisen hehkulampun. Siinä tapauksessa menee kaikki valaisimetkin vaihtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:23

kyllä ollaan vaihdeltu noihin säästölamppuihin ja ovat sopineet ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:27

Lähes kaikkiin valaisimiin on olemassa energiansäästölamppu.
Valaistustehot saattavat jäädä pienemmiksi, mutta lamppuja löytyy. Hinnat kyllä huimaavat päätä.
images.google.fi/images?hl=f...amp;tab=wi
www.airam.fi/
Noista selaamalla näkee, mitä on saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:56

Mieheni sanoi et meille käy energiansäästölamput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 17:08

sopii

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:45

Kyllä sopii-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:44

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:03

Sopiihan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 20:12

Pitäisi käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:22

Kyllä sopii ja osaan jo vaihdettu energialamput..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:43

Lähes kaikkin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 23:15

kyllä käy kaikkiin valaisimiin ja niitä on ollut jo pitkään tietyissä paikoissa käytossäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 01:16

Kyllä pitäisi käydä. Mutta eikös niissä ole elohopeaa ja se on ympäristömyrkky ja kiellettyjen aineiden listalla? Kalaakaan ei saa syödä ( ainakaan jos odottaa ja minusta tuntuu siltä, että odotan....jotain ? ), kuin tiettyinä päivinä. Varmaan viherpipertäjät kieltävätkin ne ympäristölle vaarallisina, ainakin parin vuoden sisällä ja sitten laitetaan.......niin mikäs lamppu me oikein sitten laitetaan ja mihin? Keksijät....ohoi......missäs taasen olette?