Mitenkäs päivän työt ovat sujuneet?

Täällä paistaa aurinko ja loma jatkuu. Kattilallinen omena-puolukkahilloa on jäähtymässä ja pyörälenkki odottaa.

Avainsanat: työ koti askareet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 15:01

suunnitelmien mukaan tuli ne tälle päivälle osuneet vähäiset hommat tehtyä, ja sitten loppu meneekin omissa puuhasteluissa, päivälenkki tuli jotehdyksikin, emäntä vielä pitäisi ruokkia ja mahdollisesti ilalla ulkoiluttaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 12:14

Sähkökäyttöistä lehtipuhallinta olin käyttämässä, minulla oli se imupuoli päällä ja 4 pussillista laatoituksen ja sepelin päältä imuroin koivunlehtiä, ja nyt ruokaa valmistan ja päikkärit otan ja menen niitä lehtiä illalla vielä imuroimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 12:36

TYÖ jotenkin tuttu sana mutta ei tule nyt juuri mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 12:38

tässähän tämä, työttömän arkea kaarinassa. kahvia,nettipokeria ja datailua

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:28

Hyvin on siivoukset sujuneet.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:40

tulin juuri sienimetsästä ja ihmettelen et mihinkä sais mahtumaan , kun ei ole kellaria ja jääkaappikin pikkuisen puoleinen , sielä jo suolasieniä, puolukkahilloa ym muitakin hilloja , mutta suppilot ja mustattorvisienet kuivatan.. maustehyllyillä on vielä tilaa...eli sieniä riipimään kohta alan ja päiväkahvit täs kohta kiehautan ...sitten yläkerrasta pölyjä pyyhkiin tai voi olla et ne jääkin huomiselle , jos alkaa laiskottaa..ruokaakin pitäis jottain keksiä ja tehdä....et aika ei käy pitkäksi ...kutimetkin ootelee jot puikot sitten iltasella heilumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:50

Juuri tulin töistä ja ihailin kauniita vaahteroita matkallani. Kamerakin oli mukana, mutta sitten en kuitenkaan viitsinyt pysähtyä kuvaamaan. Juuri söin pari pehmeää valkeakuulasta välipalaksi ja nyt aion ottaa pienet päikkärit oikein peiton alla. Päivän työt menivät ihan nappiin, ja kuulin, että sijaisuuteni jatkuu vielä kaksi viikkoa. Että ahkera saan olla, mitenkähän jaksan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 14:01

Laiskureita laulattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:02

hyvinhän se on menny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 15:04

Varsinaiset työt on tekemättä kun olen ulkoillut ja syönyt. Sitten alkoikin laiskottaa. Menköön samaa rataa huomiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:34

Pari siivous-keikka tuli tehtyä. Parit housut kavensin,,kun ostin eilen uuden omelukoneen..Leipäkoneessa jyväleipä tulemassa iltakahvin kanssa..alko tekee ihan omaa leipää mieli..nam nam lämmintä leipää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:11

Hyvin työt tehty on tälle päivälle. huomenna päivä taas uusi edessä.