Oletko pettynyt nykyiseen hallitukseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 11:22

Ei meillä mikään ole muuttunut lupauksistaan huolimatta. Päinvastoin. Aina vain ahtammalle ihmiset ajetaan. En arvosta yhtään sitä Arkadianmäen porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 10:29

No ei siinä kyllä kehumista mielestäni ole. Parempi saisi kyllä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:52

Samat pellet vuodesta toiseen. Sirkus sen kun pyörii.

Lisätty: 24.09.2009 - 12:34

www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:04

En, päinvastoin.
En kyllä ymmärrä miten se taiteeseen tai kultuuriin liittyy... eli se tässä on se kämmi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:15

Niinkuin kaikkiin muihinkin edältäviin hallituksiin.
Jos ei odota liikoja, niin ei pety niin kauheasti.

Show must go on, sanoi mm. eräskin M. Häkkinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:43

Tuliskohan tuo vaihtamallakaan paremmaksi? Pääsipä sinne kuka hyvänsä niin pieni ihminen unohdetaan sen jälkeen ja alkaa omien etujen ajaminen yms. Onhan tuo nähty. Uskon, että enimmäkseen jokainen yrittää kuitenkin parhaansa ja eihän siellä yksi ihminen voi päättää..laumassa on hyvä lentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:57

nii tuskimpa se vaihtamalla paranee.jos vaihtuisi niin naamat siellä vaan vaihtuisi eikä ne puheet tai teot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:27

Ainahan niihin sirkuspelleihin saa pettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:28

ovatpahan nyt päässeet osoittamaan ettei nuorennusleikkaukset ja oikealle suunankorjaukset tilannetta ainakaan ole yhtään parantaneet, eikä kähminnät ainakaan vähentyneet menneistä ajoista

- ei sitä voisi kauniimmin sanoa, kuin että taiteesta ja kulttuurista tässä täytyy olla kysymys -

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:29

Olen, lähes aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:53

Jonkunhan siellä on oltava niitäkin asioita ajamassa. Ihan se on tuurista kiinni, miten tulevat toimeen keskenänsä, sehän siellä on tärkeintä. En itse haluaisi olla kenenkään tilalla asioita pähkäilemässä, hyvä että jaksavat valitut ja nimetyt puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 14:28

Viimeisissä vaaleissa kuuluin nukkuvien puolueeseen, niin en voi paljoa ottaa kantaa. Onhan sanottu, että jos ei äänestä ei tarvitse myöskään valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:07

hallitus koostuu puolueiden edustajista,jotka ovat kansalaisten valitsemia.ei pitäisi valittaa.saa mitä tilaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:47

Eriarvoisuus kasvaa,ikävää,köyhyys lisääntyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:02

Kyllä se vaan on siihen tyydyttävä..ketä on äänestetty..ja pääseet...aina paljon luvataan..mutta ei toteuteta..