Tietääkö kukaan mihin Sulkkis ja coconnut ovat hävinneet.

Avainsanat: sulkkis coconnut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 13:54

Minä lahetän viestin sukikselle. Kerron sitten, jos vastaa.

Kysyjän kommentti

Sinä selvititkin missä Sulkkis on,kiitos siitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 08:36

ei havaintoja,
viimeksi kun sulkis itsestään kertoi, oli muuttamassa takaisin etelään, liekö talvipesän etsintä vielä kesken?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:40

en kans tiedä, mutta paljon on muitakin nimiä kadonnut, liekö sitten kyllästyneet napsuiluun...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 09:33

Helpoimmin asia selviää lähettämällä viesti suoraan kyseiselle henkilölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 10:04

Sulkishan taisi lähteä 11.9. sinne Kanarialle takaisin. Hänellä on varmasti puuhaa ja kiireitä siellä. Ymmärsin jossain vaiheessa että hän olisi jossain työjutussa mukana.
Coconut on todellakin vähinnyt kokonaan.
Kävin katsomassa ja kyllä hän ainaki vielä on listoilla. Liekö sitten Kainuun marja- ja sienimetsät häntä kutsuneet niin ettei ehdi kanssamme Napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:14

Joo minäkin kuulin sulkkiksen niin sanovan ,että lähtee takaisin kanarialle. Oli sit kesän täällä ja lähti etsimään uudelleen lämpöä ja aurinkoa sieltä. On kuitenkin joskus sieltäkin kirjoitellut aika outoo,kun ei nyt. minulla on monia kavereita täällä jotka eivät ole ilmaisseet itsestään. En tiedä ovatko silti yhteydessä tänne Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:48

Oliskohan muuttolinnun puuhat vielä kesken..coconut, hänestä en tiedä. Pitää kysyä heiltä itseltään lähettämällä heille viestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:30

eipä ole mitään hajua.Varmaan kyllästyneet napsuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 14:11

Sulkis on varmaan muuttopuuhien takia kiireinen, mutta coconut hävisi niin äkkiä, että taisi lausekin jäädä kesken. Hänhän muistaakseni mainitsi olleensa sairaalassa viime syksynä, palasi napsuun ja taisi olla muutaman viikon ja hävisi kokonaan. Jos vaikka sattunut jotain vakavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 01:14

Sulkis on kanarialla ja ja varmaan järjestelee asioitaan kaikessa kiiressä.cocolla taitaa olla niin paljon puuhaa ettei kerkee napsuilla. kyllä molemmat on hommassa mukana.ehkä kiiretaukoa vaan