Oletteko koskaan nukkuneet kätenne päällä?

Aamul ku heräsin ni huomasin et köllötin käteni päällä.Oli hieman puutunut ja ranne kipee. Puutumine helpotti vähänajan kuluttua,mut rannetta koukistaessa alko uudestaan.Mietin pystynkö tänää ees keilaamaa.No kylhä tuo käsi onneks asettu lopulta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 02:42

kyllä useasti syrjällään nukkuessa ja herätessä tunnoton ja puuduksissa.johtunee verenkiertohäiriöstä.päivän mittaan menee ohi melko pian

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 00:22

Se kyllä joskus puutuu niin,että on halvaantunut jonkin aikaa kunnes veri taas kiertää.Siksi ei viitsi mennä edes nukkumaan......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:44

Toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 07:23

Joskus olen herännyt jopa siihen että kättäni pakottaa kun on ollut allani puristuksissa. Tänä aamuna ne köllättivät nätisti kupeitteni vierellä. Oikein hyvää alkanutta päivää käsillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:24

On tullut koettua muutamia kertoja.
Herään usein painajaisiin. Tiedän asian heti kun herään tai jopa vielä nukkuessa. Omassa sängyssä sitä ei tapahdu usein, mutta matkoilla hotellien patjat ovat kivikovia omaani verrattuna ja aiheuttavat niitä tämän tuosta. Kovin puutuneeksi asti käteni ei ole enää päässyt, sillä herään aika herkästi, kun käsi tai olkapää jäävät epämukavaan asentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:32

Kyllä viimeyönä viimmeksi...kun nukuin kylelläni...ja käsi oli ihan puutunnu..kun heräsin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:48

Kyllä olen nukkunut käteni päällä ja sitten se on aivan turta,kun herää,tosi inhottava tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:50

Kyllä minä olen nukkunut joskus, ja se on ollut vaikeaa saada sitä kättä eloon taas, on ollut niin hyvin puutuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:52

useinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:56

Kyllä olen, niin että käsi on ollu herätessä puuduksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:03

Montakin kertaa olen tassuni päällä koisinut , samat kokemukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:05

voi voi monesti, toisinaan jopa muiden käsien päällä, itse tuskaa tuntematta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:20

kyllä olen niin nukkunut aika hurja tunne kun herää käsi puuduksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:29

:D heheh, en tiedä mikä tässä kysymyksessä pisti niiiin naurattamaan
ja vastaan että kyl vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:33

Olen, tosi veemäistä kun herää. käsi ihan puuduksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 13:49

Joka yö herään jossain vaiheessa siihen, että kädestä on tunto pois. Ilmeisesti nukun aina sen päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 14:08

Useinkin nukun ja herään puutumiseen, mutta vaihdan asentoa ja jatkan uniani.