Katsoin"vanhoja" napsulaisia ja jotkut"kadonneet"yhtäkkiä.Onko heiltä kysymykset loppu vaiko lentäneet etelän maille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 00:00

Aikansa kutakin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 23:29

no moni napsulainen vaan on jättänyt meitit ..jostakin syystä... saatta olla , että ei jaksa olla koko aikaa napsussa tai työ kiireitä.. , tai saatta olla ..... jopa ...(en kyllä heti usko).. et vois olla kyllästynytkin tähän napsutteluun...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 01:18

.........sanoi pässi kun kaulaa katkaistiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:45

Vapaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 07:20

Syystyöt vievät moneltakin kaiken mahdollisen vapaa-ajan. Ja kun päivän työssään ja pihalla touhuaa, ei ehkä sitten jaksakkaan enää napsutella. Tämä kun ei ole elinehto kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:36

En minä ainakaan ole kyllästynyt..tässä vaan jäänyt vähiin napsuttelu..kyllä yritän taas..olla aktiivisempi...ja olla mukana..enemmän..
Lokakuun 16 päivä lähden 2:den viikon reissuun..jatkamaan kesää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:04

Kukapa tietää , kyllästyminen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:13

Monille on tullut muita kiireitä ja osa ehkä kyllästynytkin. Useat matkailleet ja nauttineet kesästä ja tästä hienosta syksystä. Ikävä on niitä hyviä tyyppejä. Toivotaan, että uusia liittyy mukaan ja me entiset koetamme pysytellä remmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:27

Minäkin kaipaan joitakin napsuystäviäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:47

porukkaa tulee ja porukkaa menee, jotkut palaavatkin aikanaan, toisista ei kuulu enää koskaan,
sellaista on elämä asemalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:23

Ei ole yhtään tietoo niistä on paljon omia kavereita sellaisia täällä Napsussa. Joskus mietin että mihin tuokin ihminen on hävinnyt. olis kiva jos joskus ilmoittas itsestään meille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:44

Tuskin ne minneään kadonneet on, se on vain elämää se. Tietysti elämässä tapahtuu yhtä sun toista. Realismia mukaan... sukulaisille ilmoitellaan missä ollaan mutta nettisivuilla ei ole pakko kertoilla mitään.

Lähteet:
uteliaisuutta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:33

Osa varmaan kyllästyneet, osa lentäneetsinne etelään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 13:38

Niih,enpä osaa sanoa.
Itsellänikin oli tässä muutaman viikon tauko vähän aikaa sitten, kun oli remppaa ja muuttoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 13:47

Omat syynsä kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 14:06

Täytyypä kysellä perään. Ettei vain olisi kukaan loukkaantunut jostain esim. henkilökohtaisesta viestistä. Niitäkin on täällä jotkut viljelleet, ja jopa ikävänpuoleisia. Sellainen kyllä karkottaa kaverit pois pelikentiltä, ja kohta huomaakin olevansa yksin.