syömällä kalaa ja juomalla vettä, voiko saavuttaa kalan ominaisuuksia, tai esim. saada paremman uimataidon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 21:38

no jos sitä ajattelee noin kuin papiti.. mut kyllä sun on pakko treenata uintia.. et sä niitä taitoja saa vaan juomalla vettä ja syömällä kalaa.. tuleeko musta kenguru jos syön kengurun lihaa ja pompin paljon?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 21:33

Kala on terveellistä ja vesi hyvä juoma, joten noilla eväillä pääsee alkuun kun haetaan hyvää kuntoa, jota nopea uiminen vaatii.
Vastaus on siis ehdollinen kyllä.

Lisätty: 23.09.2009 - 21:46

Ssatu, tässä sinulle kengurumeininkiä! =))) www.metacafe.com/watch/34351...the_world/

Lisätty: 23.09.2009 - 23:10

Uimataito on elintärkeä kaikille luojan luomille. www.metacafe.com/watch/34299...ning_baby/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:59

Kalan rasva on terveellisessä muodossa, joten kalaa syömällä tulee virkeä olo, ja voit halutakin uimista liikuntamuotona. Samalla uimataitosikin kehittyy kuin itsekseen. Minusta on sanottu, että olisin hyvä uimari, ja kalaruoat ovat herkkuani. Syön mielelläni kalaa, jos sellainen vaihtoehto on mahdollinen. Kalanmaksaölyä syön kuureittain pitkin vuotta, nytkin par'aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:02

kerro jos onnistut saamaan kalan ominaisuuksia niin minä alan syömään linnunsiemeniä ja yritän opetella lentämään hyppimällä ikkunasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:21

Kalan on todettu olevan terveellistä ja samoin veden juomisen jossakin määrin, joten varo ettei kasva vaan evät :) Tätä noudattamalla uit kuin kala vedessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:12

niin tai näin, mutta heti kun suomut rupeaa kasvamaan iholle, lopetan kalan syönnin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:20

En ole vielä saanut kiduksia kasvamaan joten kalan matkiminen on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 23:35

Hyvän uimataidon saat harjoittelemalla muuttumatta kalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:54

Tässä on hyvät syyt kalan syöntiin joilla voi ainakin vaikuttaa avioliiton kestävyyteen ja saada paremman avio-onnen. Kun miesystäväsi tulee firman jokatiistaiselta kehityspalaverilta pikkutunneilla selkeä fritsu kaulassa ja selittää sen johtuvan ravintolassa tarjotun Senegalilaisen kalan aiheuttamasta allergisesta reaktiosta, niin mitä teet.

1 Piste, lähdet vielä samana yönä ulos ja sanot meneväsi tienaamaan rahaa jotta saadaan tuo syyhy parannettua.

20 Pistettä, kysyt että onko humala jo muuttunut krapulan puolelle ja tarjoat Buranaa sekä huomautat että mikäli vaan vähääkään tekee mieli niin olet aina valmis pieneen iltaleikkiin, tai kenties pikaseksiin.

50 Pistettä, harmittelet kun mies tuli jo kotiin, ei tainnut olla siis kovin hauskaa. Etsit piiloistasi vielä yhden pullollisen konjakkia ja hänen sitä naukkaillessa tilaat miehelle taksin. Taksikuskille annat ohjeet Mikadoon tai Kings Kakaduun ja miehellesi laitat 1500,- povitaskuun, viimeiset 500,- pieninä seteleinä.

Lähteet:
Pisteiden kertymät avioliitossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:46

Harjoittelemalla uintitekniikkaataito kohenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:53

Kehottaisin kokeilemaan käytännössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:15

Joo ilman muuta. Syö vaan kalaa ja juo vettä kovasti...katotaan kuin sulle käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 09:07

itse syön paljon kalaa jopa niin paljon, et alkaa tuntumaan , kuin suomut kasvais ja juon vettä aikas paljon, mut kyl uimataitoni on oppittua ihan muista syistä, kuin kalan syönnillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:34

no, kropalle tekee hyvää että ehkä sitten jaksaa paremmin uida. ei se silti ketään kalaksi tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:11

noeikai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:55

Jotenkin omituinen kysymys.