Pääseekö teille pelastus ajoneuvot helposti?

Tään täällä meidän kulmilla oli tulipalon poikanen ,kovin oli ahdasta,kun pihalle tuli kaksi paloautoa ja tikasauto.Talot rakennettu liian lähelle toisiaan.

Avainsanat: tulipalo paloauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 20:51

Muuten ei ole mitään ongelmia ellei joku ole pysäköinyt autoaan väärään paikkaan.
Siis kyllä pääsee erittäin hyvin sekä etu- että takapuolelta.

Kysyjän kommentti

Meillä on se ongelma,että nämä talot on liianlähellä toisiaan,kesällä pääsee kyllä,mutta talvi hankineen on toinen juttu.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 20:56

melko hyvin pääsee. hieman on ahdasta, jos joku on pysäköinyt auton muualle kuin parkkikselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 21:22

Kyllä pihaan pääsisi muuten hyvin, mutta tuppaa olemaan noita väärin parkkeerattuja autoja tulppana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:24

Pääsee todella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 21:31

Kyllä, hyvin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:39

joo pääsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:01

Talomme on tien päässä, muita ei au lähellä, joten pihalle pääsee, elleivät kaikki lapset ole juuri silloin tulleet autoillaan käymään. Silloin piha on täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:51

Kyllä pääsee hyvin ..ei mitään esteitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:03

Minä sanoisin palokuntaa paloittelukunnaksi nykyaikana.
Mitä minä niiden jäliltä paikkoja olen nähnyt, tosi huonoon kuntoon on jäänyt.
Matala maja ei tikasautoja tarvitse ja medihelille on tilaa laskeutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:06

ei ongelmia jos ei roska-auto ole juuri keikalla ja sekin luultavasti osaa ajaa karkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:16

Kyllä ja erittäin helposti pääsevätkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 23:33

Kyllä pääsee pihaan ja jokaisen rakennuksen luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:34

pääsee meillä on pysäköintipaikalta pelastusväylä parvekkeille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:47

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:46

Hyvin pääsee sekä kujan että pihan puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:58

pihaan kyllä mahtuu muutamakin , muutamakin, mutta tuohon saunamökin viereen ei mahdukkaan kuin yksi paloauto, mutta nyt ei muuta , kuin toivoa , ettei tarviis tulla , enään, kun kerran täällä pihassa jo sellainen käväskin, kun isännän traktori vähän kärähti , jokin oikkari siihen tuli ja hädissäni soitin palokunnan paikalle heti kun liekit näin.. eivät olleet vihaisia kuitenkaan ..kun jo olin sammuttanut sen tulen..enkä ehtinyt soittamaan ja peruuttamaan niiden tuloa, myöskin tuli poliisit , he vain sanoivat , et heidän pitää myöskin käydä aina pikalla jos palokuntakin käy... itse otin sen jälkeen täyden lasin konjakkia, sen verran sydän hakkas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:06

juu