Muistatteko hyvin puhelin numeroita?

Minä en muista enää,kun kaikki tarpeellinen on kännykässä.On minulla kyllä muistiossa ylhäällä numerot,jos kännykälle tapahtuu jotain.

Avainsanat: puhelin muisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 20:40

Vain kaikkein tärkeimmät, kuten omani. Muut ovat puhelimessa pikavalinnan takana. On se muuten ihme, että ihmiset eivät muista edes omaa puhelinnumeroaan? Toisaalta minäkin soittelen itselleni niin harvoin.....pitäisköhän soittaa useammin?

Kysyjän kommentti

Minä muistan oman puhelinnumeron,mutta on se minulla paperillakin,mieheni numeroa en muista se on puhelimessani.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 20:39

kännykän käytön vakiinnuttua en muista enää edes omaani saati sitten muiden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:57

omani ++ läheisten.
tämä nykyinen kännyn käyttö kyllä rajoittanut tuota muistamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:02

Oman lisäksi noin 6-8 muuta, tosin eihän sitä oikeastaan tarvitse muistaa kuin omansa.
Se ei yleensä ole puhelimeen tallennettu ja monen kaupoissa olevan kilpailun voitto ilmoitetaan nimenomaan soittamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:05

Oman kännykän ja lankapuhelimen (ehkä), työnumeroni ja se on siinä, voi kauhistus tätä nykyaikaa, mitäs teen jos 'koneet' pimahtaa, ai niin, muistan sit tään 112 -numeron ja nollasatasata (jonka numeron lausumalla pikkuinen lapsenlapseni saa hirveän nauruntyrskeen), pelastaakohan nää sit mut:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 21:20

Omani muistan, kun se pitää joskus laittaa erinäisiin papereihin. Muita en muista. Tuollahan ne kännyn uumenissa ovat. Löytyvät sieltä tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:27

Kohtuullisesti muistan, kiitos ahkeran sudokujen täytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 21:31

Sellaisia mihin tulee usein soiteltua nii nkyllä muistan, oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:40

oman, siskon, äitin ja isäpuolen.. muita en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:41

En muista kenenkään muun kuin oman puhelinnumeroni ulkoa. ^^' Olisin pulassa jos puhelin hajoaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:07

En muista kuin omani ja mieheni numerot ulkoa, niin ja entisen työpaikkani. Kännykässä ovat kaikki numerot, jos tilttaisi, niin aika hakeminen olisi numeroiden kanssa, mutta löytyisivät kyllä yhteisten ystävien puhelimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:15

En muista kuin hyvin muutaman.Kasvo- ja nimimuisti ovat sitäkin paremmat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:18

Omani just muistan kun se on sama kuin syntymäaikani kirjoitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 23:32

Tuo kännykkäpaholainen on vienyt sen numeromuistin ihan kokonaan. Ennen sentään vielä joku numero pysyi päässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:49

Aivan liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:50

en muista kuin omani.varmuudeksi olen kopionut toisen puhlelimeni korttiin ja muistiin numerot.mitään manuaalista muistiota ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:44

Vaihdoin äskettäin numeroa, joten en muista edes omaani.Se on muiden numeroiden lisäksi kännykässä ja puhelinmuistiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 07:51

En enää muista niitä, en aina edes omaa numeroanikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:26

En muista kenenkään muun numeroa ulkoa kuin mieheni työnumeron. Siksi minulla on kaikki muistissa puhelimessani ja myös oma numerokin on muistissa. On niin outo numero itsellä että ei päähän saa sitä kokonaan muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:03

tärkeimmät eli noi 10 numeroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 17:53

Vain omani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:33

Ne on kännykässä tallenettuna..niin ei tarvi muistaa.numeroita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:10

Tarpeettoman paljon muistan numeroita. Harmittaa, kun mieheni ei muista edes omia tärkeitä numerojuttujaan. On sitten aina kyselemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 10:58

oman,miehen,kodin,työn,vanhempien ja pari muuta "väärää numeroa" joihin neuvon kännynumerooni soittaneita soittamaan kun sanovat että anteeksi väärä numero. Toinen on ainakin jonkun sähkömiehen numero.