Mitä pisara symboloi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 18:27

kyyneltä, verta, vettä, elämää ... jonkun suuren alkua ... monessa yhteydessä käytetty

Kysyjän kommentti

Tää oli hyvä, koska se oli sitä mitä sen piti. Olin kiinnostunut tälläisestä henkisestä symboliikasta, enkä sää tiedotuksista. Vaikka muillakin oli suuren alkua ynm. niin sulla oli ne kaikki. Thaks man.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 18:26

Oiskos kyyneltä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:34

Veritippaa lansetille verensokerin mittaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:34

Voihan se pisara olla silmäkulmassa, yleensä herkiltä ihmisiltä saattaisi tulla silmänurkkaan pisara kun kokevat jotain erikoista.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 18:38

Kiinassa se symboloi jiniä ja jangia. Muun muassa Ramonan profiilikuvassa on sellainen symboli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:43

Saattaisko olla ihan vettä ja kosteutta, niinkuin säätiedotuksessa. Ei mitään sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:32

Pisaralla pisimälle, Remmi Team.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:36

Anna verta elämälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:15

Kyyneltä,vettä ,verta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 21:32

kyyneltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:04

Vaikutusvaltaa. Presidentti Urho Kekkonen teki usein maakuntamatkoja. Erään kerran erääseen maalaistaloon oli saatu presidentti vieraaksi. Emäntä oli kattanut kauniisti, pannut parasta mahdollista pöytään. Kekkosen kaataessa maitoa kahviinsa läikähti kannusta pisara maitoa pöytäliinalle. Presidentti ryhtyi kömpelyyttään pahoittelemaan ja emäntä vakuutteli asian mitättömyyttä pöytäliinaa pyyhkiessään. Isännän vuorostaan kaataessa maitokannu lipesi kädestä ja putosi sisältöineen lattialle haljeten moneksi kappaleeksi. "Toinen tohelo!", tiuskaisi emäntä selvästi tuskastuneena.

Parin viikon kuluttua presidentin vierailusta saapui taloon paketti. Runsaiden pakkauspapereiden keskeltä löytyi uusi maitokannu sekä kortti tekstillä: "Siltä ensimmäiseltä tohelolta. Terveisin UKK."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:50

Vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 08:00

Vedenkulutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 09:03

Verta, kyyneltä, vettä... sitä käytetään symbolina monessa yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 12:04

Kyynel tuli ensiksi mieleen. Pisarasta alkaa suuremmatkin purot. Alkua siis...