Keskiviikko päivän arvoitus. (Taso: Keskivaikea)

Miksi King Kong kiipesi Empire State Buildingin huipulle?

Lisätty: 23.09.2009 - 17:35

Mieti, mieeeti, VASTAUS tulee tämän tekstin lopussa, eli älä lue loppua, ennen tätä alkua.
Kysymys siis kuului: "Miksi King Kong kiipesi Empire State Buildingin huipulle?".
Nyt ei google auta, eikä se vaikka olisit nähnyt elokuva, käytä vain omaa päätäsi, omaa älyäsi, ja omaa mielikuvitustasi. Voisin vaikka kirjoitella tähän minun päivästäni, jotta saat miettimisaikaa, etkä näe heti vastausta, ja se vastaus ILMENEE lopussa. Ei aivan lopussa, vaan aika lopussa, tässä seuraavassa se siis ilmenee .tarinani kertoo ihme ja ihme, King Kongista, tarina on siis aivan KEKSITTY. (Hyppää tämän tarinan ohi. ja voit aloittaa lukemisen vasta ENSIMMÄISESTÄ "CAPS LOCKILLA" tehdystä sanansta.)
Tästä kaikki alkoi:

King kong asusti saarella, keskellä avomerta. Yhtenä päivänä hänen luokseen tuli Sing song, joka muutti King kongin luokse. He menivät naimisiin, ja Sing songista tuli Sing kong, Sing ei pitänyt Kong sukunimestä, ja vaihtoi sen takaisin Songiksi. Kun taas King kongista tuli King song. Muttei hänkään ollu tyytyväinen sukunimeenä ja vaihtoi sen takaisin kongiksi. (xD) Eräänä sumuisena ja pilvisenä päivänä, Song ja Kong kuulivat, kun laiva saapui saarelle. "OMG" - apina huusi!! mutta se ei ollutkaan laiva vaan tavallinen kaarna vene, jonka joku oli laittanut yksin seilaamaan merelle. Lopulta king ja sing nousivat veneeseen ja lähtivät Englantiin kaarnaveneellä. (VASTAUS KYSYMYKSEEN TULEE PIAAAN, nyt lue aktiivisesti ja tarkasti, kysymyksen vastaus tulee aivan kohta, ja se voi olla "piilossa"!!) King ja Song
matkasivat kohti Hong kongia, ja siellä itse kong, kiipesi Empire State Buildingin huipulle, koska ei mahtunut hissiin. ja sitten hän hyppäsi alas, ja majoittautui hotellin kattohuoneistoon, ja meidän iloksemme kirjoitti täämöisen runon:

* Olipa kerran King Kong
meni maahan Hong Kong
ovesta kuului Ding Dong
tapasi neidin Sing Song
veti alas KalSong
pisti väliin KonDom
kondom meni Ving Vong.
Syntyi lapsi Ping Pong,
Made in Hong Kong!

Avainsanat: arvoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 16:18

Se aikoi viettää viimeiset hetkensä siellä sen naisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 16:08

Se luuli siellä olevansa turvassa, sillä sitä ajettiin takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:28

En tiedä.En oo katsonu King Kongia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:32

King cola oli joskus limsa mutta ei ei mitään kongeja ole olemassakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:46

Kiipesi, koska ei voinut käyttää hissiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:18

Koska ei mahtunut hissiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:52

Mikä on KINg KOng

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:02

käynnyt samaa eskari kuin pieni nokipoikakin, niin siinä käy lapselle lauletaan noita kiipeemislauluja (pieni nokipoika vaan, yhä ylös yritää ...)