Toinenkin 'ongelma'. Kengännauhat menee koko ajan poikki. Onko kohtalontovereita?

RAutalanka on liian jäykkää, jos sitä joku ehdottelee.

Avainsanat: kengännauhat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 13:51

Joskus lapsena minullekin kävi noin, mutta ei sen jälkeen.
Ongelmana on nykyisin katkeilevat pohjat ja yleinen kuluminen. Nykyään kontrolli on tarkempaa. Kenkien pitäisi näyttää lähes uusilta, ainakin omasta mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 13:27

Ei ole kyseistä ongelmaa, kengissäni ei ole nauhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 14:04

Lenkkareissa samat nauhat olleet aina, eikä ole katkenneet. Kulutus ja käyttö kuitenkin jokapäiväistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 14:51

Halpoja ei kannata ainakaan köyhän ostaa.Suutareilta olen ostanut hyviä ja kestäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 14:54

Osta hieman paksummat nauhat niin eivät niin herkästi katkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 16:03

No miulla ei mene kun sen verran paksut ja hyvät nauhat kengissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:07

Ilmeisesti kenkiesi nauhanreisissä on jotain rösöpintaa, tarkistapa asia. Laita vaikkapa kynsilakkaa reiän pintaan, niin ehkä nauhasi kestävät paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:35

jos kengännauhat katkeilee, siihen yleensä löytyy kaksi syytä :

- nauhat ovat kelvotonta halpiskamaa
- nauhanreiät on huolimattomasti puhkottu kenkään (ei viimeistelyä)

tsekkaa reiät ja osta kunnon nauhat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:55

Älä ole kengännauhoille niin kovakourainen, silloin ne kestää pitempään.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:50

Osta tarralla suljettavat kotimaiset Kuoma kengät.
Malleja ja värejä löytyy kohtuuhintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:43

Miul ainaki katkeilee narut....sellane karvakorva pureskelee niihi hyvät alut.