Miten monta tunnuslukua, salasanaa, käyttäjätunnusta, ovikoodia jne. sinun täytyy muistaa?

Yhtäkkiä muistelisin, että minulla niitä on pitkälti toista tusinaa, mutta en millään muista kaikkia tältä istumalta mitä kaikkia niitä on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 13:31

Aikamoinen määrä niitä on. kaikille tietokoneille ja niiden eri tiedostoihin, luottokortteihin, pankkitunnukset, ovikoodit, matkalaukkujen koodit, kirjastokortin tunnukset Jossain on kaikki kirjoitettuna ettei joudu pulaan.
Useita kymmeniä niitä on.

Kysyjän kommentti

Niinpä. Muistimme on parempi kuin uskoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 12:34

Kun aloin oikein miettimään, niin niitähän on kauheesti. Jo yksistään täällä tietsikalla vaikka kuinka paljon. Lisäksi vielä pankkikortti, henk.tunnus ja mitä lie. Ei tosiaankaan tule kaikki mieleen ennen kuin niitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 12:37

Ehkä noin nelisen tunnuslukua, salasanoja on toistakymmentä ainakin, ovikoodia ei ole yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 12:53

Pankkikortteja 2 , toisen muista , toista olen käyttänyt harvoin.
Ovikoodeja ei nyt ole.
Käyttikset ja salasanoja on monta kymmentä. en muista kaikkia,
osa on vihkossa ( joka on kateissa:-D , no ei sentään )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 13:35

pankkikortit ja luottokortit,ei muuta,,tietokoneen tunnukset muistaa chrome

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 14:52

Polttoaine- sekä pankkikorttien tunnukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 14:55

Ei voi kaikkia muistaa yht'äkkiä,mutta jossain"takaraivossa" ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:15

Alussa tuli hetki mietittyä ja pärjään muutamalla. Olis vähemmän, mutta luottokortti firmat lykkää omansa joita ei pääse vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:26

kaikkiaan yhteensä 25

onko niitä tosiaan kertyny niinki paljo... :O eipä uskois... o____O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:37

Omat henkilökohtaiset nyt aina muistaa, mutta ongelmana ovatkin yritysten valvonnassa olevat järjestelmät. Siellä lukuja onkin jo satoja ja niitä en voi muistaa muuten kuin oman kehittämäni järjestelmän avulla. Jokaisessa yrityksessä tietysti oltava aivan omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:51

15-20

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:07

Onhan noita melkoinen määrä.En muista kaikkia ulkoa.Ne on kirjoitettu muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:10

Ei ole montaa. Tärkeimmät on piilotettu puhelimen muistiin ja omaan päähän. Jos ei heti muistakaan, niin kohta jo palautuu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:41

jokapäiväisessä aktiivikäytössä kymmenkunta, ne muistaa helposti, harvemmin tarvittavia melko älytön määrä, 'lunttilappuja' sopivissa loogsissa paikoissa

niihin joihin on itse pystynyt salasanan/koodin asettamaan käytän oman logiikkani mukaista järjestelmää eikä niiden muistaminen ole vaikeaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:30

tosi monta, jos kaikki facebookit ja gallerian tunnukset/salasanatkin otetaan huomioon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:54

Henkilökohtaiset ja töissä tarvittavat.... On niitä muistettavia joskus sen verran, että keturalleen voip mennä eka kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:19

Yksi ovikoodi ja lukematon määrä tunnareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:49

Kaikki tärkeät kyllä muistan, kuten puhelinnumeroni jos joku sitä sattuu kysymään.
Salasanoja on kymmenkunta ja kaikki muistissa.