Tänään sataa huomasin kun ylös sängystä nousin. Onko muualla samoin?

Avainsanat: hyvin sateinen on päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 10:12

On satanut yöllä ja aamulla, mutta ei tällä hetkellä. Harmaus on sitä luokkaa, että vettä voi tulla millä hetkellä hyvänsä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. kyllä se sade sit lakkas k un aikansa satoi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 10:23

Aurinko se vain jaksaa paistella täällä E-Pohjanmaalla.
Kunnon sadetta ei ole tullut kuin pari , kolme kertaa koko kesänä.
www.iltasanomat.fi/saa/sadetutka.asp
Tuokin sadealue halkesi tällä kohtaa. Jonkin verran siitä on satanut aamuyöllä, mutta ei paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:31

ei nyt just ainakaan.. kosvasti on pilvistä ja tuulee kyl jonkin verran...taitaa vissiin kohta pilvet kulkea pois, kun tuolla jo hieman taivasta näkyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:41

ei sada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:52

Yön taisi sataa kokonaan, mutta juuri nyt pilkoittaa aurinko joten ulos on pian mentävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:52

Ei suorastaan sada, mutta koko laakso on sankan sumun peitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 11:30

Eipäs ainakaan tälläö hetkellä satele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:37

Tänään ei sada, mutta yöllä oli kyllä satanut, maa oli märkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:37

Ei nyt, eilettäin satoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 14:37

Täällä rupesi päivällä satamaan ja ukkostamaan. Nyt paistaa aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:27

Poutaa on pidelly.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:55

olen ollut aamusta lähtien liikenteessä, ei satnut tippaakaan, tulin puoli tuntia sitten kotiin ja heti perään tuli hitommoinen kuuro (joka kyllä jo loppuikin), siis Hesassa

se on ajoituksesta kiinni sanovat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:33

Aamulla aikaisin meilläkin satoi ja päivemmällä tuli myös vettä,mutta ei paljon.