Johan on taas uutiset

www.uusisuomi.fi/ulkomaat/72...a%E2%80%9D

Mitäs tästä mieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:27

Enpä usko moiseen ja vaikka tuo ikinä olisikin mahdollista niin en mie ainakaan tahtoisi kuolematon olla, missään nimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 02:48

aika näyttää miten lääketiede kehittyy,hyvähän se on jos varaosia on helposti saatavilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 03:05

Nykyään, vuonna 2009 tuntuu olevan suurinta kansanhuvia: apinoiden haukkuminen ja äänestäminen pois Big Brother -talosta, nettipelien autistinen mättäminen ja hevosten kiusaaminen Second Lifessa. Kuinka alkeellista. Lähitulevaisuudessa suurkorporaatio osaa korvata aivosolut kauko-ohjausta tottelevalla nanoteknologialla. Kotisohvien kingit pääsevät ohjailemaan ihan oikeita ihmisiä! Vingutat vähän visaa, ja tulevaisuuden Habbo Hotellissa näyttelijä tekee mitä haluat, ikään kuin olisit psykopaatin ohella jumalakin. Usassa suosituinta peliä tukee hallitus. "Slayers" ratkaisee vankiloiden ylikansoitusongelmat. Rikollisia värvätään vähän varakkaampien pelaajien hyppyyteltäviksi tappomatseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 05:10

Kaipa noita vimpaimia voi ostaa kehonsa varaosiksi, jos tarpeeksi paalia perätaskussa?
Joltakin nekin rahat on aina pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:42

- siinähän ne varsinaiset ekokatastrofin siemenet olisi, porukkaa syntyisi lisää entiseen tahtiin eikä vanhat poistuisi

- vai tarvittaisiinko silloin lisääntymiseen lupa jonka saisi kun on todistettavasti eliminoinut jonkun vanhan?

- olis taas Orwellille töitä

onneksi kaikki mikä olisi mahdollista ei toteudu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 09:25

Tuohan on jo kuolleena syntynyt ajatus. Ei riittäisi maapallon kapasiteetti elättämään kaikkia. Ja mihinkäs ne kaikki eläjät tungettais, kun tila loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 09:28

Hyvä juttu. Pitää vaihdattaa sitten päälle seitenkymppisenä varaosat uusiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 09:54

vois tulla maapallollla ahdasta , jos kaikki haluaa olla kuolematon ja vain varaosien varassa, mistähän nekin sit valmistetaan.... no-o sitä en ole itse onneksi näkemässä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:15

Joo saman minäkin totesin kun uutisen luin. On olutoo sanoa tollaista et olis kuolematon. Jokainen täältä lähtee kun niin on päätetty mitäs sille voit.Ei kysytä että haluatko sinä lähteä vai et.Joo kun saiskin jonkun jäsenen tai muun osan kuluneen tilalle. tai kasvas uusi jalka ja vanha putois pois. Kuin kukan kuolleet lehdet ja puiden.HA HA HAA sanon minä koko jutulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:56

Se sitä toiveajattelua joillakin, ei minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:35

uskokoon ken tahtoo. en jaksaisi varmaan itse ainakaan monia varaosaleikkauksia...ja mitkä jonot olisi leikkauksiin ja niin edelleen..rikkaat tuosta hyötyisi vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:38

No ohhoh, eipä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:12

aivoja tuskin pystytään korvaamaan millään tegnologialla ja kun ne rapistuu.. menee muisti ym, mitä tekee terveellä kropalla? mää haluaisin jotta jos oikeesti pysyis nuorena, aivotkin niin sitte voisin kiinnostua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:23

Kaikki muutkin maailman ongelmat on varmaan ratkaistu samassa aikataulussa ? Kiva nähdä, jos sattuisikin vielä elämään nuo 20 vuotta. Ei kun odottelmaan !