Mielipide; K-kaupat vai S-kaupat? Kummassa kaupassa asioit? Kummasta paremmat bonukset? Kumpi halvempi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:55

S-kauppa= prisma ja euromarketissa.
Prisma mielestäni halpa. Riippuu kyllä kanssa siitä mitä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:55

S se on, lähinnä laiskuudesta kiinni, useampikin S:ssä helposti tavoitettavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:59

S-kauppa boonuksista en tajua mitään enkä välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 21:17

K-kauppaa vain käytän, niin vertailemaan en pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:38

Minä asioin kortittomissa kaupoissa, jos vain mahdollista.
Halpa-Halli, Minimani ja Lidl ovat halvempia kuin nuo mainitsemasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:49

Aikapaljon tulee käytyä k-kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:02

K-kaupassa asioin 97%:sti. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:24

S- kaupasta saan hyvät boonukset..En nosta boonuksia..annan keräätyä tilille..Viimeksi ostin tallentavan-tigiboksin ja sitä ennen tämän läppärin boonusrahoilla..Metkojakin olen sitä ennen tehnyt boonuksilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:49

käyn enimmäkseen k- kaupassa ja toinen vaihtoehto on m market joka on lähellä työpaikkaani. Kun laiskottaa, meen sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:40

S-ryhmän kaupoissa pääsääntöisesti.Mammuttimarkkinoiden aikaan hain Cittarista muutamia hyviä tärppejä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:12

K-kaupassa melkein poikkeuksetta-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:28

Asioin molemmissa. Ihan fiiliksen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 07:05

K-kaupassa laajan valikoiman ja hyvän laadun vuoksi.Bonuksista tai hinnoista välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:16

Minä käym kookaupassa,odotimme sitä tänne 14 vuotta.S market tuli samaan aikaan ovat vierekkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 09:26

Käyn molemmissa. Toisessa on toinen halvempaa kuin toisessa. En ole seurannut noita bonuksia, kun niitä tulee niin monesta muustakin asiasta. Hyvä että välillä tilille räpsähtää muutama kymmensenttinen, tai tuhannen pisteen alennuskuponki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 09:36

Suomen suurimmassa Prismassa teen kaikki isot ruokaostokset.
Kun on myös s-pankki kannattaa ostokset keskittää johonkin, tällä kertaa ne on keskitetty s-ryhmään. Myös reissuissa on usein ensimmäinen vastaantuleva huoltoasema abc, joten myös senkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:06

Kyllä se on K-kaupat joita käytän suurimmaksi osaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:32

Kyllä meillä asioidaan S-Marketissa eli S-kaupassa. Harvemmin k-kaupassa. S-marketissa on halvemmat hinnat myös. Bonukset hyvä kummassakin ja kyllä tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 12:09

Molempi parempi, eli tilanteen mukaan. S-ryhmän bonukset ovat paremmat, vaikka osa bonuksista on hinnoiteltukin jo valmiiksi mukaan hintoihin, esim. ABC-asemilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:02

Meillä täällä kylillä on vain s-ryhmän kauppa. Onneksi on edes se. Ja sieltä saa 50 % alennustuotteita. Tuntuu kuulkaa ihan varmasti ruokalaskussa pidemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:51

Käyn missä huvittaa. Mulle on ihan sama, onko koota vai ässää, kunhan saan hakemani tuotteet.