Oletko koskaan miettinyt jos olisit ollut vaikka tunnin myöhässä / etuajassa tietämättäsi.

Esim. minä en ikinä olisi tavannut ensimmäistä vaimoani. Olisiko sitä kuollut vai suurikin julkkis.
Sen aikainen jyväskylän kaupungin teatterin johtaja pyysi käymään luonaan en ikinä mennyt olin 10v. Vanhempi tyttöni 30v näyttelee. Nuorempi tyttöni 17v tanssii ja näyttelee. Sanovat että ovat tulleet isäänsä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:52

olen miettinyt.
esim. sekopää exääni en olisi ehkä milloinkaan tavannut, jos olisin hieman myöhemmin astunut kahvilaan jossa tapasimme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 21:10

on niin paljon noita sattumuksia matkan varrella, ettei parane moisia mietiskellä,
kaikkista muista vioista minua voinee syyttää, mutta jossittelijaksi minusta ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 21:15

Tuollaisia en ole tullut pohtineeksi. Eikä se mitään muuttaisi tässä vaiheessa. Tottakai elämä olisi saattanut mennä toisella tavalla joissakin asioissa, mutta ei kannata pohtia kuten jo mainitsinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 01:30

Ole oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Kyllä kohtalo vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:14

Kyllä tulee mietittyä että jos ei olisi tavannutkaan jotain tärkeää ihmistä, mutta toisaalta, sillä ajattelulla olen varmastikkin nyt "menettänyt" jo monta tärkeää ihmistä sillä etten ole tietytyyn aikaan ollut jossain tai jättänytkin lähtemättä johokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:30

Taitaa olla niitä tähtiin kirjoitettuja... Kaikella on tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:54

"Kaikella on aikansa, paikkansa ja tarkoituksensa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:51

Elämä antaa sitä mitä on antaakseen, en aprikoi tuollaisia juttuja, en edes havaitse niitä.Teen tietoisia valintoja ja muu on sattumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 09:19

Uskon että kaikki on ennalta suunniteltu minun varalleni. Ei etu- tai taka-ajassa olo siihen vaikuta.
Jos olen kyllä surrut sitä etten antanut eräälle henkilölle sitä kymmentä minuuttia jota hän pyysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:05

olen miettinyt , et jos oisin antanut sappeni leikata silloin, kun se oltaisiin ekakertaa leikattu , ois voinut säästyä tältä mitä nyt sit tapahtui, mutta ei sitä parane jäädä jauhaa... olla vaan onnelinen ja elää päivä kerrallaan... laulun sanoin.... ei turhia murheita ..lauloi anita hirvonenkin joskus .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:32

Ae tulee, mikä on tullakseen. Siihen on ollut tyytyminen, ja ihan hyvä on näin. Elämä on täynnä valintoja ja loput sattumuksia, siinä sitten vain seikkaillaan niinkuin flipperin pallo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:17

en ajattelee menneitä