Laulatteko missään kuorossa? Nautitteko?

Avainsanat: kuorolaulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 22:46

Enää en vuoteen ole laulanut kuoroissa. Olen niin paljon poissa Suomesta, että sellaisia kuoroja ei yksinkertaisesti ole, joissa ehtisin käydä harjoituksissa ja esiintymisissä. Viimeksi lauloin Klemetti-Opiston Kamarikuorossa v. 2008. Nuorempana lauloin Eteläsuomalaisen Osakunnan Laulajissa (EOL), Radion SInfoniakuorossa, Sibelius-Akatemian kamarikuoro Cantemuksssa, Koiton laulussa, aikuisempana muutamassa kotipaikkakuntani amatöörikuorossa, joissa laulujen oppimisen tahti oli melko hidasta. Kuorolaulu on ollut minulle osa elämää, mutta nyt on tullut muuta tilalle ja se on saanut jäädä. Aika aikaa kutakin.

Kysyjän kommentti

Eikös vaan laulu olekin mukavaa??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 20:20

En laula, mutta haluaisin laulaa. Ehkä vielä joskus pääsen sitäkin harrastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:23

Sama vastaus kuin idalla. Täytyykin oikein ottaa selvää noista kuoroista täällä turun seudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:23

En laula kurossa..enkä yksinkään...ihan harvoin laulan..jos on muutama napsu päässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 20:24

Aikoinaan koulussa. Sen jälkeen ei kuorolaulu ole kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:32

Joooskus koulussa tuli laulettua, mutta en enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:32

nautin muiden laulamisesta kuoroissa, itse olen viisaasti vaiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:42

Laulan vain ajaessani autoa joko yksikseni tai jos poikani kyydissä, vedetään komeasti yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:48

En ole laulanut kuorossa ja kirkossakin melkein vain auon suutani niinkuin laulaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:04

Kouluaikoina olin aina koulun kuorossa ja tykkäsin kovasti.
Nykyisin lauleskelen vain omaksi iloksi ja pienessä piirissä karaokea =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:15

En laula,enkä tule laulamaan, (paitsi erittäin humalaäpissäni karaokea)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:25

En laula kuorossa.Lapsena lauloin kirkon lapsikuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 09:51

Yhden hengen kuorossa iltaisin ja päivisin kun yritän nukuttaa tytärtä.
Hän ei vielä ymmärrä lauluäänestäni mitään ja kokee sen onneksi erittäin usein väsyttävänä, jopa nukuttavana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 13:34

Aivan kaikkeen ei ehdi ja kuorolaulu on kyllä sellainen laji joka ei edes kiinnosta.