Onko sinulla ollut hengenlähtö lähellä ?

- Minä 6 vanhana putosin jämsän koskeen

Jalkani jäi tonnin VR-lavan ja jakeluauton seinän väliin, hulin pyörä linkussa auton nokka alamäkeen. Tehdas oli kesällä suljettu ulkona + 25 C paljonkohan kontissa ? Oli perjantai ei olisi kaivattu kuin vasta maanantaina

Olin laitosmiehenä Centrumissa huolsin roskapuristinta, rasvanipat puristimen sisällä, joku insinööri sai 2 vaihetta sähköjä päälle puristimeen ja laittoi puristimen päälle.

Voimat meni tyystin 4 vuotta sitten, emäntä vei terveyskeskukseen sieltä pikana sairaalaan jossa tehtiin 2 pallolaajennusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:19

Kyllä on , 6 vuotta aikaa menin äänihuulen syövän kaapimisen toimenpiteeseen, tehdään narkoosissa, ja ei äänihuulta leikata , on pieni elin ( mieheni kyllä sanoo että toiseksi isoin , keuhkojeni lisäksi ) , no antoivat ensi humauksen , morfiinia oli , ja olen allerginen sille, sanoin että sairastan myös astmaa, ja ei nyt tämä kumautus ole sopiva , haluan perua kaapimisen ja kotiin mennä, huonosti käy minulle ja elvyttämään joudutte, ei mitään komea lääkäri pikaisesti raappii tuollaiset esiasteiset syövät, menoksi vaan, 32 tuntia jälkeen heräsin sen verran että silmäni avasin, 28 viikkoa jälkeen kykenin sanan sanomaan, nykyään ääntelen enemmän mitä pyydetään, mieheltäni moneen kertaan kysyttiin , eikö ole hyvä kun muija on hiljainen, mies vaan tuumasi , olisin siinä tapauksessa halunnut jo valmiiksi mykän, ei huumori aina ole sopivaa.

Kysyjän kommentti

Kyllä oli paha tarina

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:07

Paha sydäninfarkti.Pallolaajennus Meilahdessa.Selvisin juuri ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:10

Pienenä meinasin hukkua..kun joki meinas viedä mennessään..onneksi äiti sai pelasettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:13

vesijärven jäihin putosin 6vuotiaana ja veli pelasti.15vuotiaana tulipalo jossa kissa herätti.Kissa kuoli ja talo paloi poroksi.17 ikäisenä auton alle.Armeija aikaan iltalomilla tuli puukosta.40 ikäisenä olin vartijana ja yöllä yllätin rosvoporukan joka nujersi rautaputkella päähän lyöden.Kaunialan sotavammasairaalassa kuntoutus ja nyt haju-ja maku aistit menettäneenä ja huonomuistisena ihmettelen,että suojelusenkelillä on ollut melko urakka kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 20:18

Kaksi kertaa anafylaktinen shokki. Hilkulla oli kummallakin kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 20:21

Kerran olen meinannut hukkua. Menin nuorena uimaan sellaisessa kunnossa, jossa ei missään tapauksessa saa mennä uimaan. Onneksi selvisin siitä tilanteesta. Sen jälkeen en ole mennyt uimaan humalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:22

vaikea arvioida kuinka lähellä se nyt sitten oikeasti on ollut, mutta kylmässä meressä ja jäissä on tullut mulikoitua useammastikin (monihan sinnekin on jäänyt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:29

Hmm..ex-poikakaveri (väkivaltainen sekopää) yritti puukottaa minut.
Pääsin juuri ja juuri pakoon kylpyhuoneeseen ja soitettua poliisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:31

Monesti.

- Koira karkasi junaraiteille, kävin hakemassa, kas kummaa, juna tuli, pidin kovasti kiinni koirastani ja puusta.

- Uinti onnettomuus

- Ajo-onnettomuus mönkijällä (Ojaan, tuli sairaala reissu)

- Ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:37

Onhan näitä mm aivokalvontulehdus alle vuoden ikäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:41

Näköjään olen elänyt tähän saakka varsin turvallisesti verrattuna muiden napsulaisten kokemuksiin eli kertaakaan ei ole ollut hengenlähtö lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:36

60-luvulla vaneri lensi pääni yli edellä ajavasta autosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:19

Reilu 10v sitten paniikkikohtauksen aikana meinasi happi loppua.
Paniikkikohtaukset taakse jäänyttä elämää ja samoin niiden aiheuttaja, ONNEXI !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:22

no oon muutaman kerran nukahtanut auton rattiin hetkeksi.. yhdellä kerralla heräsin ku olin hiukan toisella kaistalla.. et kai siinä olisi voinut käydä pahasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:54

kersana meinasin kans hukkua.. nuorena käyttäydyin itse itsetuhoisasti, ihme ettei ole käynyt pahemmin. Ensimmäisessä synnytyksessäni tuli paha komplikaatio. jotta täpäräätte on menty. Mutta sitä enemmän osaa kiittää ja arvostaa päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:42

On..lapsen syntymän aikoihin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 01:43

- Syntyessäni napanuora oli kolme kertaa kaulani ympäri. Olin kuulema sininen kuin taivas.
- Auto ajoi päälleni koulumatkallani ja ambulanssilla teholle suoraan letkuihin. Minuuteista kysymys.
- Selkäni petti ja ambulanssilla suoraan leikkauspöydälle, leikattiin kaksi kertaa, josta vuoden sairasloman jälkeen normaali kuntoiseksi mm. painonnostoa harrastamaan. Ei siis hengenlähtö aivan, mutta lääkäreiden mukaan halvaantumisvaara oli kylläkin ilmeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:16

Kolme kertaa niistä enempää kertomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:14

mistähän aloittais , pikkuiserna jäin auton alle, mutta enkeli pelasti vain povi loukkaantui , auto-onnettomuudessa , jossa vain itse osallisena , mutta päin rautatiesiltaa liukkaalla kelillä , onneksi ei vastaan tullut autoja , kun siinä liukastelin ja taas enkeli suojeli..3x nyt viimeksi , kun tehtiin iso hoitovirhe sappileikkauksessa , teholla ja leikkauksia 8 kpl , mutta edelleen enkeli suojeli .... minulla on erittäin hyvä suojelusenkeli josta olenkin onnellinen ....ja kiitollinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:39

Keran olen meinannut jäädä auton alle suoja tiellä. Muuta sellaisiatilanteita ei ole ollut. mutta taas pitä koputtaa puuta et ei osu heti kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:56

Ajoin kadeksaakymppiä,kun eteeni kääntyi auto. Sain jarrutettua, auto heittelhti sivulta toiselle, onneksi ei ollut muita vastaantulijoita, enkä joutunut alikulun rotkoon. Ainoastaan takapuskuri törmäsi toisen autoon. Kolme lastani istuivat takapenkillä, kellään ei ollut turvavöitä kiinni. Enkelit olivat matkallamme mukana. Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie...