Näkyykö teillä Urho antennitaloudessa tänään? Pitäis tulla Jyp-HPK matsi, mutta meillä ei näy, miksihän?

Paniikki

Lisätty: 22.09.2009 - 21:09

Plussakortti on ja Urho näky täs jo pari viikkoa, siks ihmettelin, et miks ei just tänään näy, taitaapi olla sit muuttunu maksulliseksi antennitaloudessakin... tuhannet kiitoksein jo kaikille vastanneille, olen teist ylpeä, ain jaksatte auttaa, vaik vastaajaa ittee niin ei kiinnostaiskaan (esim. tää jääkiekko), haleja:)

Avainsanat: hpk jyp jääkiekko urho tv näkyvyyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 10:02

Meni koko Urho-tv touhu niin sekavaksi että päätin ennen kauden alkua että en ota sitä. Käyn katsomassa sitten vaikka baarissa ne muutamat pelit jotka koen erittäin mielenkiintoisiksi.
Tosin voihan nuo pelit katsoa kotonaan jos haluaa tietokoneelta, 5e/peli on silloin Urhon veloitus ja koneen miniminopeus pitää olla 2 mbit/s.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 19:10

Ei näy enkä kato mutta hyvä jypi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:29

UrhoTV saattaa näkyä TV:n tai boksisi valikoissa nimellä Canal69, kanavapaikka 30. Eli kanavapaikka on sama, mutta nimi ei ole vain päivittynyt, katseluahan se ei haittaa.

Lisätty: 22.09.2009 - 19:32

Kiitos muuten vinkistä. Siis näkyy antennitaloudessa. Kuvan laatu ei sinänsä ole hyvä, mutta siihenkin tottuu. On siis maksullinen kanava. Pitäisi näkyä samalta kanavapaikalta, oli sitten PlusTV- tai CanalDigital-kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:37

onko tuo urho maksullinen, jos ei näy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:04

taitaa näkyä tuolta meidän taivas kanavalta, on siellä näitä kanavia muitakin esim. liv ja joita ei katsota, jos valta olisi ja paikkakunta sama niin näkisit .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 20:17

Ei näy näillä seuduilla Urhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:25

en ole edes joutanut etsiskelemään, niin innokas urheilumies nykyään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:17

eikös se olekkaan maksullinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:55

Ei varmaan näy enkä katsoisi jääkiekkoa vaikka näkyisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:58

Ei, ei auttanut muu kuin kuunnella radiosta. Hyvä Jyppi!!!!!!!!!!!!!!! Sieltä noustaan :-)