Pesetkö vai pesetätkö mattosi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 18:52

eletään siististi ja vähillä matoilla, pesetetään sitten kun tarve tulee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 18:58

Minä en pidä mattoja koko vuotta lattialla , ne imuroidaan keväällä ja ensi viikolla tuodaan lattialle hyvin tuuletettuna ja katselmuksen jälkeen paikkaansa, meillä ei kesä aikana ole mattoja lattialla, ovat sen laatuisia että ei voi mitenkään pestä. Minä otan jopa keittiön maton pois lattialta kun pienet ihmiset tulevat , isäni niitä rahtasi reissuiltaan ja ovat kuulemma nämä isot silkkimatot kalliita. Kesä on hankalaa aikaa , sisälle tulee siitepölyä ja muuta pölyä koska ikkunat ovat auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:19

Ihan itse pestään matot niinkauan kun kyetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:20

Pienemmät matot käyn itse pesemässä,mutta isommat vien pesulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:08

Kyllä olen itse pessyt mattoni..ja vielä vieraillekin ihmisille..pientä korvausta vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 20:11

Pesula on paikka johon ne pitäisi saada toimitettua, mutta ei oikein jaksa kantaa. Pitää yrittää pakata fillarin tarakalle, jos onnistuisi sillä tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 20:14

Tähän asti olen itse pessyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:44

Itse pesen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:10

Pesulat on sitä varten =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:17

Pesen itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:33

Pesen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:39

Pienet matot olen pessyt itse,villamaton vien pesulaan.Meillä on pesula S-marketin tiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:17

Aina itse.
Tänä kesänä ulkona ja viime kesänä pesulan itsepalveluosastolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:43

Me pestään itse mattomme painepesurilla. yleensä kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:13

No, tuo aviomies pesee. Painepesurilla. Se on kesän ensimmäisiä hommia, voi sitä mäntysuovan tuoksua......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:38

Kaikki sellaiset matot pesen itse, jotka kestävät vesipesua ja joita jaksan vielä liikutella. Viime kesänä sain pestyä kaikki matot. Nyt on sitten mitää vaihdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:52

Itse pestään.