Ostatko vaatteita kirpputorilta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 19:55

en osta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 18:53

ei ole tullut edes ensimmäistäkään vaatekauppaa vielä tehtyä kirppiksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:22

Kyllä ostan,melkein kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 20:09

Ei ole kirppiksiä ihan lähellä, joten ei tule ostettua mitään sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 20:14

Hyvin paljon hyödynnän kirppisten vaatevarastoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:45

Joskus, enemmän myyn siellä omia vaatteitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:01

toisinaan. jos sattuu joku kiva jutska löytymään. enemmän ostan joitain koriste-esineitä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:57

ostan jos löytyy sellinen joka "iskee kipinää", olen aika tarkka, että pitää olla väri ym sopiva:) mutta kun sellainen löytyy joka miellyttää, paikalla ei ole väliä mistä löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:43

Aika paljon ostan itselleni nimenomaan kirpparilta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:17

Aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:10

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:41

En milloinkaan osta vaatteita kirppikseltä,en käy siellä muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:16

Lasten vaatteita kyllä sillä ei ole mitään järkeä ostaa kaikkea aina uutena, varsinkin kun tietyssä iässä ovat sopivia vain muutaman viikon.
Itselleni melko vähän, lähinnä etsin arabiaa, sarvista, fineliä. Vanhaa suomalaista tavaraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:48

En osta kirpparilta itselleni vaatteita. joskus lapselleni ostin ulkovaatteita kun oli pienempiä vielä. Vauvan vaatteita sieltä kyllä löytyy hyviäkin melkein uusia sen olen todennut. Meinaan kyllä ostaa tulevalle lapsenlapselle sieltä jos löydän hyviä. Kun yleensä muuten ovat kalliita normaalihinnalla ostettuna kaupassa. kaupasta ostan myös ale myynnistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 22:58

Paljon olen aikoinani ostanut, ovat pelastaneet monesta hätätilanteesta. Nyt minulla on jo kaikkea riittävästi, joten enää en ostele mitään itselleni, lapsille kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:54

En osta. Myynnyt olen joskus.