Jos näet ihmisen hymyilevän itsekseen yleisellä paikalla, ajattelet että hän on varmaan... ??

( ei taaskaan löytynyt sopivaa kategoriaa )

Avainsanat: hän hymyilee kuin lapsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 17:32

Onnellinen jostain kuulemastaan tiedosta. Kuullut vaikkapa, että on tullut isoäidiksi, tai oma lapsi on päässyt opiskelemaan haluamaansa alaa, tai on saanut työpaikan, jota on hartaasti toivonut. Onhan elämässä paljonkin aiheita, joissa hymyilyttää ihan kulkiessaankin vaikkapa kadulla.
Aikoinaan kun olin viimeisessä työpaikassani pääkaupnkiseudulla, saatoin hymyillä töistä lähtiessäni sitä hyvää oloani, mitä koin siitä, että olin onnistunut saamaan niin ihanan työpaikan. Vuosien varrella se hymyileminen kyllä sitten hieman harveni ja väheni...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 17:30

Minä olen monta kertaa ajatellut että ovat ??korvakuulokkeet pelastivat minut ja heidät nololta tilanteelta. tulipa kysymys mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:30

...muistanut jotain hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.09.2009 - 17:35

Itselläni moinen on tapana.. Nauran joillekkin omakeksimilleni jutuille jotka sitten myöhemmin kerron myös kavereille tai sitten muistelen jotakin tilannetta uudestaan tai haaveilen jotakin hauskaa lähitulevaisuudessa. :D

Joskus minulla on tapana myös hyräillä tai puhua ääneen yleisellä paikalla kunnes huomaan, jotta takana kuuluu kikatusta tai hymähtelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 17:39

Että hän on saanut suuren lottovoiton tai perinyt jonkun kaukaisen sukulaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:43

Onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:23

Saanut työpaikan ja on onnellinen kun onnistui 150 hakijasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:25

uppoutunut johonkin mieluisaan muistoon tai asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:43

onnellinen ja usein se hymy tarttuu...ainakin minuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:58

kuullut jonkun kivan jutun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:05

Iloinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:35

entisaikaan niitä sanottiin sellaisiksi vähäonnellisiksi (vintissä ei murheet pysyneet), nykyisin ei kyllä tiedä mistä kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:43

...no syitä voi olla monia, ehkä hän muisti jotain, hän tajusi jotain, hän muisteli jotain, hän oli iloinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:46

...on rakastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:02

en ajattele mitään. Hyvä kun uskaltaa hymyillä jos hymyilyttää.. minäkin varmaan hymyilen ajatuksissani tai jotain muita ilmeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:20

rakastunut tai erttäin iloinen jostain muusta syystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:34

Muistelee mennyttä iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:38

Eräs 70-vuotias ukkeli hymyili itsekseen leveää hymyään, koska hän aikoi mennä naimisiin 20-kesäisen tytön kanssa. Hänen ystävänsä tuli paikalle ja yritti puhua hänelle järkeä.
- Ajattele nyt. Kymmenen vuoden päästä sinä olet 80-vuotias ja hän on 30-vuotias. Kahdenkymmenen vuoden päästä olet 90-vuotias ja hän on nelikymppinen. Mitä sinä enää teet siinä vaiheessa niin vanhalla akalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:36

Hymyilen kyllä itsekin itsekseni. Ajattelevat sitten varmaan, että olen menossa naimisiin sen ysikymppisen kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:54

Jos tuollaista nykyään tapaa (itseasiassa aika usein) oivaltaa että heillä on kännykkäkeskustelu päällä.
Suomessa pidetään yleensä sekä hymyilevää että puhuvaa ihmistä vähän hulluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:26

Itselleni tulee aina mieleen että kaverilla on kuulokkeet päässä.
Siis puhelu, mp3, radio tms jota hän kuulee mutta muut eivät...