Onko Becel pro-activ 35% kasvirasvalevite terveellistä?

Lisätty: 22.09.2009 - 16:51

Nimittäin uusin tieto että vain 60-70% rypsiölylevitteet ovat terveellisiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 17:15

Mieheni on monesti kysynyt miksi hän ei saa voita käyttää, laboratorio vastaukset olivat kolesterolin osalta 5,3 ja ruokavalio on hänellä aina ollut minun laatimani , ainoastaan käytti voita , ok lopetti sen ja nyt on käyttänyt KEIJUA vuoden hyvät arvot. eikä yhtään laita vastaan ruuasta eikä rasvoista , minulla itselläni on geeni perimänä kolesterolin yläarvo , lääkkeitä ei ole tähän vikaan.Mieheni kyselee miksi hänen terveytensä on tärkeämpi ja pitäisi kauan elää. Tottakai että saat elätettyä tekemänsä jälkeläiset joka ihmisen päätehtävä on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 17:18

Uutisten mukaan rasvaa pitäisi olla n. 60 % levitteessä, että hyödylliset rasvahapot tulisivat ruoan mukana. Meillä syödään voimariinia eli oivariinia, joka on hyvää, riippumatta prosenteista. Hengissä ollaan, vaikka vähän pihiseekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:27

ÄLÄ SYÖ TÄTÄ. PERUSAINE ON HYVÄ; MUTTA MUUT JÄYKISTYS AINEET SIINÄ OVAT VAARALLISIA TERVEYDELLE, NORMAALI VOI ON TOSI HYVÄ LEIVÄN PÄÄLLE. SE ON LUONNOSTA SE ON TERVEELLISINTÄ. UUDET TUTKIMUKSET OSOITTAA SEN. USKO !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 17:36

On se terveellisempää kuin voi. Ja tämä on vain minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:51

Aina olen voita syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:20

pieninä määrinä uskoisin, ei nyt kuitenkaan laatikkoa kannata kerrallaan ruveta naamaan änkemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:47

Kevytlevitteisiin joudutaan lisäämään ns. kovia rasvoja joten se vie terveellisyyden pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:42

tuskinpa sitä terveysruokana voidaan pitää, itse kyllä uskon puhtaisiin luonnontuotteisiin, kaikkea pitää saada mutta kohtuudella