Lidl toteuttaa elintarvikkeiden arvonlisäveroalennuksen omissa hinnoissaan viikon etuajassa. Onko oikein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:16

Minkä takia se olisi väärin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 16:28

Minulle sopii oikein hyvin, nyt muut kaupparyhmittymät on pakotettu samaan suuntaan, kunhan saavat nyt hinnoiteltua yhtenäiseksi kartellihintansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 16:31

osoittaa vaan että kaupan marginaaleissa on varaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 16:38

Jos ei sitä olla lailla kielletty niin oikein se silloin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:19

Onhan LIdlillä varaa, koska henkilöstökustannusten täytyy olla todella alhaiset. Aina on jonoa kaupan kassalla, ja palvelua ei ole missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:21

Toki on oikein. mikäs siinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:30

Lidl on mukava kauppa.
Palvelua siellä ei tuolla tuotemäärällä kaipaakaan, eikä sitä aina niin kovin hyvin muuallakaan saa.
Kyllä siellä hyllyjen välissä useimmiten joku on, jos kysymistä on.
Maksavat kuulemma parempaa palkkaa, kuin muut kaupat. Jonotusajoissa en ole huomannut eroa muihin verrattuna.
Mainion mainoskikan keksivät, sillä tappiolla ei varmasti mene.
Täällä ainakin kauppatilanne parani huomattavasti, kun Lidl tuli. Siellä on nopea käydä ja rahaa menee vähän. Megamarketissa tuppaa tulemaan iso kärry täyteen, aikaa ja rahaa palaa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:30

Tarkkaan ottaen asia ei tuossa Lidl mainoksessa ole ihan noin.
Ainakin täällä Pohjois-karjalassa iimestyneessä mainoksessa kerrottiin että;
"Nämä alla olleet tuotteet ainakin avl alennuksen verran halvemmalla jo nyt".
Siitä saa täällä kyllä aivan eri käsityksen, siis pelkkä tarjous mutta tuon tulevan alennuksen verran.