Oletteko nähneet tänä syksynä kurkiauroja?Minun silmiin ei ole vielä osunut. Tänään on ilmeisesti liian pilvinen päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 14:44

Minusta näin lähikylän kysyjälle ja minulle riittävät kaatopaikkojen ja satamanväliä liitävät lokit. Tämä oli lähialueen huumoria.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:38

Pari hanhiparvea olen nähnyt tuolla ulkona ollessani. Aurassa näkyi nekin lentävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:47

eipä auroja, pari yksinäistä harhailijaa saapui tänä aamuna Helsinkiin, tulivat ilmeisesti odottelemaan kavereitaan ?

Hanhia sen sijaan on jo näkynyt satojen yksilöiden parvina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:47

Hanhiauroja olen nähnyt,minusta on kiva seurata heidän menoa ja kuunnella sitä kovaa meteliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:57

Juu,hanhia hanhia on vaan näkynyt turun suunnalla paljon ja kovasti niillä on kertomista kesän tapahtumista toisilleen äänestä päätellen.Järkevästi ne vaihtavat aika ajoin"vetäjää".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 16:12

Enpä ole ainakaan vielä bongannut ainuttakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:12

Ei oo näkyny vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:37

Viikonloppuna näin yhden. Tänään näin joutsenpariskunnan pellolla. Olivatkohan tulleet pudonneita tähkiä syömään vai muuten vain kuivattelemaan jalkojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:21

Joka syksy ne tästä talomme yli lentää, mutta en ole vielä havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:59

en ole nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:43

onneksi ei ole osunut... vitsi, vitsi. En ole nähnyt kurkiauroja, mutta peräkylän isännät sanovat melkomoisia joukkioita laskeutuneen puiduille pelloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:45

Ei ainoatakaan.
Yhden joutsenauran tosin joka laskeutui hienosti pellolle jossa jo porukkaa odottelikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:36

Eiköhän niitä näy enemmän lokakuulla.Tosin täällä kaupungissa kun on, havainnot jää vähäisiksi.