Pelkäättekö jotain liikenteessä?

Itse pelkään autolla ajaessani pysähtyä suojatien eteen, jos vieressäni on vielä toinen kaista.
Pari kertaa olen sen tehnyt ja toisella kerralla nainen meinasi jäädä toiselta kaistalla jyräävän auton alle.
Kiva siinä sitten olla itse kohtelias ja toinen jää silti auton alle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 13:56

No joo, kaikkia hirveän isoja ja pitkiä kuljetusajoneuvoja ja tällä hetkellä sitä, että hirvi hyppää eteen. Tai en varsinaisesti pelkää, mutta koetan ajella varovaisesti ja ajakaa muutkin napsulaiset. Hirvillä on lemmenaika menossa ja ne poukkoilevat tielle. Hirvenmetsästyskin alkaa pian.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 14:06

Hirviä,rekkoja,lapsia liikenteessä,yleensä kaikkea mikä liikkuu.Onnekseni minulla ei ole ajokorttia,olen liian arka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:08

Ei ole pelkoja liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 14:10

Eläimiä lähinnä,ettei jää alle,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:27

Kovat vauhdit ovat minulle painajaista. Jos kuski jonka kyydissä olen ylittää nopeusrajoituksen, alan heti kiljumaan. Mutta en muutenkaan istu mielelläni henkilöauton kyydissä, koska pelkään kolareita. Kädet hikoaa ja jopa tärisen, jos on mielestäni huono kuski. Mikä sitten on mielestäni huono kuski onkin jo eri asia, koska itse en ole koskaan ajanut metriäkään. Hyvähän se on sivullisena sanoa toisia huonoiksi ja toisia hyviksi. Mutta äitini kuolema toisen kyydissä on jättänyt jälkensä minuun, vaikken ollut mukana siinä kolarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:19

Joskus pelottaa ylittää jopa suojatie, koska kaahareita liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:56

Nuoria skootteristeja joille ei ole jäänyt mopokortin suorittamisesta mitään nuppiin ja likat ajelee pikku siiderissä.Tietysti maantiellä hirvi hämäräaikaan on tarkkailtava eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:15

Humalaisia ja huonokuntoisia kuljettajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:02

eläimiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:10

Pelkään istua autossa, jos kuljettaja puhuu käsillään... Välillä ratissa ei ole yhtään kättä. Saatetaan katsella peiliin, sukia hiuksia.jne..Saatan joskus sanoa, mutta heti tulee" kumpikohan tätä autoa ajaa???...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:16

Ainoa mitä pelkään, on rattiiin nukahtaminen.
Joskus väsyttää niin vietävästi, vaikka matkaa olisi vain muutama kilometri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:58

Mopotyttöjä kevyenliikenteen väylillä. Ovat aiheuttaneet näillä nurkilla monta onnettomuutta.
Sekotilassa autoa ajavat ovat tietysti se alati kasvava riskiryhmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:59

Kyllä pelkään hirviä ja rattijuoppoja,kaikkein eniten liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:50

hulluja takapuskurissa roikkujia