Tubberware on tuotemerkki mutta mitä muuta se myös on?

Lisätty: 22.09.2009 - 16:04

Kiitos vain tarkkasilmäiselle joka huomasi että olen kirjoittanut tuon nimen väärin.

Lisätty: 29.09.2009 - 13:31

Painovirhepaholaisesta huolimatta itse löysin tuolta netistä toisenlaisen Tupperwaren. Espanjan Madridissa on sen niminen "rihkamakauppa".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:16

En googlettamallakaan löytänyt sille muuta merkitystä kuin nuo muovikipot ja -kulhot. Luulisi muuten olevan yhdentekevää kirjoittaako jonkun sanan p:llä vai b:llä. Tämähän ei ole mikään oikeinkirjoituspalsta. Pääasia että tulee ymmärretyksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos "ymmärryksestä". Se on tosiaan myös kauppa siellä Madridissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 11:41

Minä googletin ja katsoin ja sen merkityksiä on paljon, minä lähinnä tiedän Tubberware muoviastiat keksijänsä nimen mukaan.

Lisätty: 22.09.2009 - 13:28

Oikein hyvä että korjattiin aloittajan ja jatkajan kirjain virheet, taas oppisin uutta , kuten hän korjaa kaikki virheemme täällä , olen todella kiitollinen tämän kaltaisille ylempien toimihenkilöiden toimimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:10

Eipä tullut Tupperware -tuotemerkin kohdalta muuta mieleen kuin kotiin myytävät muovituotteet.

www.tupperware.fi/cps/rde/xc...aleAttr=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:14

Tupperware = muoviastiat. Muuta ei tiedossa. (en googlettanut ja kirjoitin sanan eri tavalla kuin aloittaja).Onko tubberware jotain muuta, en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:21

Se on kyllä tuotemerkki...ja hemmetin kalliita tutteita ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 13:11

No en tiedä muuten kun että nykyään täällä pidetään tupperware kutsuja vaikkei siellä olisikaan tupperwaren tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:54

En tiedä mitä muuta nimi tarkoittaa,mutta niitä kalliita muovikuppia on myös minulla.Tarkottaako se ilmatiivis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:28

edesmenneen amerikkakkalaisen kemistin ja keksiän herra Tupperin tavaroistahan siinä on kyse, sittemmin Tupperware on vakiintunut maailmanlaajuista verkostomarkkinointia harjoittavan yhtiön nimeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 16:03

No on se ainkin kaffen juontia nisun kera ja aikasmoinen polotus kuului kun istuin kellarissa odottamassa bisnesrouvien kippokauppojen loppumista.